خبرگزاری کار ایران

ارسال بیش از ۷۰ چکیده مقاله به دبیرخانه جشنواره پژواک در منطقه ۱۰

کد خبر : ۱۱۶۴۷۴

بخش‌های اصلی جشنواره شامل مقاله و آثار پژوهشی محله‌ای، گزارش هم‌اندیشی‌، ایده‌های پژوهشی، ترسیم سیمای اجتماعی و فرهنگی محله(نیم‌رخ محله) سند توسعه مطالعات و پژوهش‌های محله‌ای است.

ایلنا: ‌ معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۰ از ارسال بیش از ۷۰ چکیده مقاله به دبیرخانه نخستین جشنواره پژواک خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر حسین بهاری صفت معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت تدوین و جمع‌آوری پژوهش‌ها و مطالعات محله‌ای در جهت نهادینه کردن محله‌محوری، با مشارکت نهادهای مرتبط و همکاری متخصصان، پژوهشگران و صاحب‌نظران حوزه پژوهش، نخستین جشنواره پژوهش و آثار کاربردی محله‌ای(پژواک محله) در آذر ماه برگزار می شود.

وی افزود: بخش‌های اصلی جشنواره شامل مقاله و آثار پژوهشی محله‌ای، گزارش هم‌اندیشی‌، ایده‌های پژوهشی، ترسیم سیمای اجتماعی و فرهنگی محله(نیم‌رخ محله) سند توسعه مطالعات و پژوهش‌های محله‌ای است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با بیان این که آثار ارسالی متکی به پژوهش‌های سال‌های ۱۳۹۰ الی ۱۳۹۲ بوده و تاکنون بیش از ۷۰چکیده مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است افزود: توضیحات تکمیلی در نشانی سایت جشنواره به نشانی www. pajvakemahale. ir قابل مشاهده است. همچنین پژوهشگران می توانند برای ارتباط با دبیرخانه پژواک منطقه ۱۰ به معاونت اجتماعی و فرهنگی واقع در خیابان قزوین، خیابان شهید بنکدار، مجموعه فرهنگی و هنری شهید حبیب غنی پور مراجعه کنند.

بهاری صفت در پایان از استادان، صاحب‌نظران، دانشجویان و پژوهشگران به ویژه پژوهشگران محله‌های شهر خواست تا با مشارکت فعال خود و ارایه مقالات و آثار پژوهشی مدیریت شهری را در ارایه خدمات شایسته و بهینه یاری نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز