خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران به ایلنا خبر داد:

آتش‌گرفتن یک دسنگاه ۲۰۶ در پارکنیگ

کد خبر : ۱۱۷۳۹۰

آتش نشانان مشاهده کردند یک دستگاه خودروی ۲۰۶ دچار آتش سوزی شده است و در حال سرایت به سایر طبقات است.

ایلنا: ‌ سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از آتش‌گرفتن یک دسنگاه ۲۰۶ در پارکنیگ یک ساختمان مسکونی خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، از وقوع آتش سوزی خودرویی در یک پارکینگ مسکونی واقع در محدوده خیایان دماوند جنب بیمارستان بوعلی خبر داد و گفت: ‌ این حادثه در ساعت ۸ و ۲۸ دقیقه امروز رخ داد و بلافاصله بعد از اطلاع رسانی دو ایستگاه اتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: ‌ آتش نشانان مشاهده کردند یک دستگاه خودروی ۲۰۶ دچار آتش سوزی شده است و در حال سرایت به سایر طبقات است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه نیروهای آتش‌نشانی با تلاش بسیار با ایمن سازی محیط مانع از سرایت آتش به سایر طبقات شدند‏، اظهار کرد: عملیات در ساعت ۱۰ بدون هیچ مصدوم پایان یافت البته علت این حادثه در حال بررسی است.

سقوط یک کارگر ۳۳ ساله در چاه ۱۰ متری

ملکی همچنین از سقوط یک کارگر ۳۳ ساله ایرانی به درون چاهی در ساختمان در حال ساخت خبر داد و گفت: ‌ این حادثه در ساعت ۹ صبح امروز رخ داد و بلافاصله پس از اطلاع رسانی به سامانه ۱۲۵ نیروهای آتش نشانی دو ایستگاه به محل حادثه واقع در خیابان فاطمی بعد از خیابان کاج اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان بعد از رسیدن به محل حادثه کارگری که به دلیل بی‌احتیاطی در چاه ۱۰ متری سقوط کرده بود را نجات و تحویل عوامل اورژانس دادند. این حادثه نیز در ساعت ۹ و ۳۸ دقیقه به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز