خبرگزاری کار ایران

برج میلاد موفق به کسب جایزه ترویج علم در کشور شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۳۹۴

انجمن ترویج علم همزمان با برگزاری اختتامیه هفته ترویج علم که به مدت یک هفته در برج میلاد تهران برگزار شده بود، لوح تقدیر و جایزه خود را به فرزاد هوشیار پارسیان مدیریت برج میلاد تهران اهدا کرد.

ایلنا: همزمان با برگزاری هفته ترویج علم، انجمن ترویج لوح تقدیر و جایزه این هفته را به برج میلاد تهران به دلیل یکی از مجموعه‌های فعال در توسعه و ترویج علم تقدیم کرد.

به گزارش ایلنا، انجمن ترویج علم همزمان با برگزاری اختتامیه هفته ترویج علم که به مدت یک هفته در برج میلاد تهران برگزار شده بود، لوح تقدیر و جایزه خود را به فرزاد هوشیار پارسیان مدیریت برج میلاد تهران اهدا کرد.

این جایزه به دلیل فعالیت‌های گسترده برج میلاد تهران در ایجاد فضایی اجتماعی و فرهنگی و نیز حمایت از نهادهای علمی و فرهنگی کشور و به سبب استمرار در پیوند فعالیت‌های شهری با فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی به برج میلاد تهران اهدا شد.

همچنین این انجمن، جوایز دیگر ترویج علم را به آقای به مدی معلم فعال در مناطق محروم کشور، مهندس احمد دالکی برای آموزش و گسترش نجوم آماتوری و علوم فضا، سیروس برزو برای فعالیت در روزنامه نگاری علمی، انجمن طرح سرزمین برای تلاش در حفاظت از طبیعت، زهرا اجاق برای پژوهش و تحقیق درباره جنبه‌های نظری تاریخی و علمی ترویج علم اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز