خبرگزاری کار ایران

قدیمی خبر داد:

ارایه لایحه اهرم‌های کاهنده مشکلات زیست محیطی تهران به شورای اسلامی شهر

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۸۳

لایحه دستورالعمل تعیین شاخص‌ها، ابزار‌ها و اهرم‌های کاهنده مشکلات زیست محیطی شهر تهران با حضور مشاورین شورای اسلامی شهر تهران، معاونت معماری وشهرسازی، معاونت مالی واداری شهرداری تهران و سازمان محیط زیست در نشستی مورد بررسی قرار گرفته وقرار است جهت تصویب تقدیم شورای اسلامی شهر تهران شود.

ایلنا: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع ومشاغل شهر از ارایه لایحه دستورالعمل تعیین شاخص‌ها، ابزار‌ها و اهرم‌های کاهنده زیست محیطی شهر تهران به شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، رضا قدیمی با بیان اینکه این لایحه در مورد تعیین ابزار‌ها و اهرم‌های اقتصادی مشوش و بازدارنده در بحثانتقال مشاغل مزاحم است تصریح کرد: لایحه دستورالعمل تعیین شاخص‌ها، ابزار‌ها و اهرم‌های کاهنده مشکلات زیست محیطی شهر تهران با حضور مشاورین شورای اسلامی شهر تهران، معاونت معماری وشهرسازی، معاونت مالی واداری شهرداری تهران و سازمان محیط زیست در نشستی مورد بررسی قرار گرفته وقرار است جهت تصویب تقدیم شورای اسلامی شهر تهران شود.

قدیمی ضمن اشاره به مهلت ۲۰ روزه تکمیل و ارائه این لایحه به شورای اسلامی شهر تهران گفت: این لایحه باید ظرف ۲۰ روز تکمیل و جهت تصویب، تقدیم شورای اسلامی شهر تهران شود و دراین مدت زمان باید جلسات متعدد را با حضور نمایندگان نهادهای مسئول برگزار نماییم تا ابهامات هرچه سریع‌تر رفع شود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین واحدهای مزاحم و آلاینده‌ای که برای کنترل فعالیت‌هایشان هیچ راه حلی وجود ندارد یا اقدام به رفع این آلایندگی نمی‌نمایند مشمول اقدامات سلبی یا بازدارنده می‌شوند.

وی تصریح کرد: رسیدگی به جزئیات این امور و نحوه اعطای تشویق و انجام امور بازدارنده و سلبی در جلسات آینده با اعضا مشخص می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز