خبرگزاری کار ایران

سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس به ایلنا خبر داد:

تمدید اجرای طرح آزمایشی تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور تا سال ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۸۴۴

اعضای کمیسیون شورا‌ها که در راستای بررسی وضعیت سراوان به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده بودند امروز با حضور معاون پارلمانی ناجا و مسوولین وزارت کشور این حادثه را بررسی کردند.

ایلنا: سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: اجرای طرح آزمایشی تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور تا پایان سال ۹۳ تمدید شد.

" دخیل عباس زارع‌زاده " در گفتگو با ایلنا گفت: اعضای کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی مجلس در عصر امروز برای یک سال اجرای طرح آزمایشی تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور را تمدید کردند.

وی در ادامه افزود: اعضای کمیسیون اجرای طرح آزمایشی تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور تا پایان سال ۹۳ تمدید کردند و از دولت خواستار شدند؛ تا حداکثر شهریور ۹۳ برای تبدیل طرح آزمایشی به قانون دائمی، لایحه به مجلس ارائه دهد.
زارع‌زاده با اشاره به شهادت تعدادی از مرزبانان در سروان، بیان کرد: اعضای کمیسیون شورا‌ها که در راستای بررسی وضعیت سروان به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده بودند امروز با حضور معاون پارلمانی ناجا و مسوولین وزارت کشور این حادثه را بررسی کردند.
سخنگوی کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی گفت: اعضای کمیسیون شورا‌ها در جلسه امروز از معاون پارلمانی وزیر کشور در موردعزل نصب‌های استانداران توضیحاتی را خواستار شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز