خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا: ‌

حضور شهردار در جلسات هیات دولت سوءتفاهمات رسانه‌ای را کاهش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۰۴۹

متأسفانه دولت قبلی نسبت به تعهدات قانونی در قبال شهر تهران و شهروندان بی‌تفاوت بود اما با این حال شورای شهر در دور سوم با تمرکز زیاد بر مبحثحمل و نقل عمومی و تخصیص بودجه‌های مورد نیاز اتوبوس‌های BRT را در شهر تهران راه‌اندازی کرد.

ایلنا: نایب رئیس شورای شهر تهران، گفت: ‌ حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت یعنی انتقال مشکلات شهر تهران به دولت، ما دوست نداریم حرفها و انتظارات ما تنها از طریق رسانه‌ها به مسئولان انتقال یابد چراکه گاهی اوقات رسانه‌ها هدف ما را منتقل نمی‌کنند و محلی برای سوءبرداشت‌های مختلف ایجاد می‌کنند.

" مرتضی طلایی " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه ۲ هزار دستگاه اتوبوس‌های شهر تهران فرسوده‌اند اظهار کرد: از آنجا که شهر تهران به ۴ هزار اتوبوس دیگر برای رسیدن به خط استاندارد نیاز دارد در مجموع ۶ هزار اتوبوس جدید برای شهر تهران الزامی است.

وی با بیان اینکه در دولت نهم و دهم شهر تهران و شهروندان مورد بی‌توجهی دولت قرار گرفتند تصریح کرد: متأسفانه دولت نسبت به تعهدات قانونی در قبال شهر تهران و شهروندان بی‌تفاوت بود اما با این حال شورای شهر در دور سوم با تمرکز زیاد بر مبحثحمل و نقل عمومی و تخصیص بودجه‌های مورد نیاز اتوبوس‌های BRT را در شهر تهران راه‌اندازی کرد.

نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه در بودجه سال ۹۳ طرح حمل و نقل عمومی و توسعه آن رشد قابل توجهی به نسبت سنوات گذشته خواهد داشت گفت: در کنار توجه به حمل و نقل عمومی مباحثفرهنگی اجتماعی، ورزش عمومیف بافت‌های فرسوده و فعالیت‌های دینی نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. البته اولویت با بحثحمل و نقل عمومی خواهد بود.

طلایی در پاسخ به این که برای دستیابی به حمل و نقل عمومی استاندارد چند سال زمان نیاز است تأکید کرد: برطرف کردن این مشکل وابسته به تعامل مدیریت شهری با دولت است. اینکه دولت کی بر اوضاع و احوال اداری کشور و شهر تهران مسلط شود و اینکه چه نوع ارتباطی بین مدیریت شهری و دولت برقرار شود. با این حال باید تمامی دستگاه‌های مسئول در این حوزه تلاش خود را برای داشتن حمل و نقل عمومی استاندارد کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه باید شهردار تهران در جلسات هیئت دولت دعوت و حضور یابد گفت: حضور ایشان در این جلسات یعنی انتقال دغدغه شهر تهران به دولت است. ما دوست نداریم حرفها و انتظارات ما تنها از طریق رسانه‌ها به مسئولان انتقال یابد چراکه گاهی اوقات رسانه‌ها هدف ما را منتقل نمی‌کنند و محلی برای سوءبرداشت‌های مختلف ایجاد می‌کنند.

نایب رئیس شورای شهر تهران اظهار کرد: توقع ما از دولت به عنوان نمایندگان مردم این است که در اداره شهر تهران حضور داشته باشند و در این میان شهردار تهران را همانند سالهای دور در جلسات هیئت دولت راه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز