خبرگزاری کار ایران

به منظور تامین سرانه‌های ورزشی در محدوده شمال غرب پایتخت در حال انجام است؛

احداثهمزمان ۳ سالن سرپوشیده ورزشی در ناحیه ۴ منطقه ۲۲

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۵۷

تکمیل ۱۰۰ درصدی ۲ زمین چمن مصنوعی در شهرکهای امید دژبان و شهید باقری / قرار است ظرف یک سال آینده تمام محله‌های منطقه ۲۲ که فاقد فضاهای ورزشی مسقف و روباز است، صاحب فضاهایی برای پرداختن به ورزش شهروندی شوند.

ایلنا: با احداثو بهره برداری از ۳ مجموعه سرپوشیده ورزشی در ناحیه ۴ منطقه و تامین بخشی دیگر از سرانه‌های ورزشی در قطب تفریحی گردشگری پایتخت، شهروندانی که از مدت‌ها پیش در انتظار راه اندازی فضاهای ورزشی بودند، می‌توانند از امکانات ورزشی مناسب در محدوده محله‌هایشان بهره‌مند شوند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، همزمان با تصمیم شهرداری برای احداثسالن‌های ورزشی عملیات احداثاین سالن‌ها از چند ماه پیش در قالب سوله‌های ورزشی سرپوشیده آغاز شده و باجدیت ادامه دارد.

حسین مرادی شهردار منطقه در این باره گفت: سالنهای سرپوشیده در حال احداثناحیه ۴ در مجموع مساحتی بالغ بر ۲۵۰۰ متر مربع در شهرکهای امید دژبان(محله ۶)، شهید باقری(محله ۷) و پیکانشهر(محله ۸) در حال احداثند که به ترتیب ۷۰،۴۰ و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند. این فضاهای ورزشی در قالب سوله‌های سرپوشیده، بصورت جداگانه از سوله‌های مدیریت بحران ساخته می‌شوند و نیاز شهروندان محله‌ها را نسبت به کمبود سرانه‌های ورزشی رفع خواهند کرد.

وی در ادامه از تکمیل ۱۰۰ درصدی ۲ زمین چمن مصنوعی در شهرکهای امید دژبان و شهید باقری نیز خبر داد و گفت: ناحیه ۴ یکی از نواحی منطقه است که کمترین فضا‌ها و امکانات ورزشی را در اختیار دارد. قرار است ظرف یک سال آینده تمام محله‌های منطقه ۲۲ که فاقد فضاهای ورزشی مسقف و روباز است، صاحب چنین فضاهایی برای پرداختن به ورزش شهروندی شوند. این اقدام در راستای تامین سرانه‌های ورزشی منطقه ۲۲ صورت می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز