خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور شهردار اصفهان را منصوب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۱۲۳

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور صبح امروز در دیدار با سقائیان‌نژاد حکم وزیر کشور در زمینه انتصاب وی به سمت شهردار اصفهان ابلاغ کرد.

ایلنا: وزیر کشور در پی پیشنهاد شورای اسلامی شهر اصفهان طی حکمی سیدمرتضی سقائیان‌نژاد شهردار این شهر را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، " عبدالرضا رحمانی فضلی " در حکمی با تایید پیشنهاد شورای اسلامی شهر اصفهان و در اجرای تبصره ۳ ذیل بند ۱ ماده ۷۱ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد را به سمت شهردار اصفهان منصوب کرد.

وزیر کشور در این حکم ابراز امیدواری نموده است که با استعانت از پروردگار یکتا و با در نظر گرفتن عدالت در رسیدگی به مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و سیاست‌های دولت تدبیر و امید میسر گردد.

خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور صبح امروز در دیدار با سقائیان‌نژاد ضمن اعطای حکم وزیر کشور در زمینه انتصاب وی به سمت شهردار اصفهان برای وی در زمینه خدمت رسانی مطلوب به شهروندان و ارتقای شاخص‌های شهری این کلانشهر آرزوی موفقیت کرد و در مورد مسائل مرتبط با این شهرداری بحثو تبادل نظر صورت گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز