خبرگزاری کار ایران

شورای شهر روز پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۸۸

مسجدجامعی: هیات رئیسه و رئیس جلسه این حق را دارد که طبق معمول صحبت‌هایی داشته باشد / دبیر: آیا تردد اعضا و صحبت‌های دو به دوی اعضای نیز قانونی است؟!

ایلنا: ‌ علیرضا دبیر به دلیل وقت گذاشتن هیات رئیسه برای تقدیر از خادمان امام حسین(ع) و اختصاص ۴۵ دقیقه از وقت جلسه به این مساله تذکر داد که رئیس شورا در پاسخ به آن گفت: این حق قانونی رئیس است که صحبت‌هایی پیش از آغاز جلسه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه علنی امروز(۲۱ آبان) شورای شهر تهران، از متولیان یک تکیه ۳۰۰ ساله در شهر تهران تقدیر شد.

احمد مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران درباره این تکیه‌، گفت: این تکیه ۷ نسل است که توسط این خاندان مدیریت می‌شود.

مختاباد(عضو شورای شهر تهران) در اعتراض به اینکه چرا ۴۵ دقیقه از وقت شورای شهر برای این مساله اختصاص یافته است، نسبت به وضعیت تئاتر شهر تذکر داد.

الهه راستگو در پاسخ به این اعتراض اظهار کرد: ایام عزاداری را پیش رو داریم و باید به آن پرداخته شود.

اما علیرضا دبیر در تایید اعتراض مختاباد برآمد و گفت: این رویه درست نیست چراکه برنامه امروز صبح در دستور جلسه نیامده است.

احمدمسجدجامعی در پاسخ به دبیر، افزود: هیات رئیسه و رئیس جلسه این حق را دارد که طبق معمول صحبت‌هایی داشته باشد که قالب تذکر پیش از دستور نیز نداشته باشد این موارد از حقوق هیات رئیسه است.

وی خطاب به مختاباد گفت: ‌ تذکر خود درباره تئاتر شهر را به صورت مکتوب درج کنید تا برای شهرداری تهران ارسال شود.

علیرضا دبیر در واکنش به صحبت‌های رئیس شورا، گفت: ‌ آیا این تردد اعضا و صحبت‌های دو به دوی اعضای نیز قانونی است؟! همه ما مشکی بر تن داریم و هر شب چند حسینیه می‌رویم قالب کار اشتباه است.

حبیب کاشانی نیز در این میان آمد و خطاب به ریاست شورای شهر تهران گفت: گویا امروز صدقه نذاشتیم و بیرون آمدیم روزهای محرم است بهتر است صدقه را جمع کنیم و صلوات بفرستیم.

از دیگر حاشیه‌های امروز تذکر مسجدجامعی به فردی بود که در وسط جلسه در حال گذاشتن لیوان آب بود که با سر و صدا همراه بود و از وی خواست تا توزیع لیوان‌ها متوقف کند چراکه این کار برای آغاز جلسه بود نه وسط آن.

حبیب کاشانی در واکنش به این حرف، اظهار کرد: شب هفتم محرم است آب فرات را بستند شما اینجا آب را نبندید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز