خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی به ایلنا خبر داد: ‌

مرگ مادر و دختر جوان در بزرگراه همت

کد خبر : ۱۲۰۷۳۶

یک دستگاه ۲۰۶ با دو سرنشین به دلیل نامشخص از جاده منحرف شده و وارد شانه خاکی شده و طی مسافتی با سر به یکی از پایه‌های تیر برق فشار قوی برخورد و متوقف شده است همچنین دو سرنشین در داخل خودرو محبوس شده‌اند.

ایلنا: ‌ سخنگوی سازمان آتش نشانی با درباره حوادثروز گذشته گفت: در یکی از این حوادثمادر و دختر جوانی در حادثه رانندگی جان خود را از دست دادند.

سید جلال ملکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا درباره حوادثرخ داده طی روز گذشته، اظهار کرد: در نخستین حادثه روز گذشته در ساعت ۱۵:۱۱ دقیقه، یکی از کوهنوردان به تیم امداد و نجات ویژه کوهستان متعلق به سازمان آتش‌نشانی واقع در ایستگاه ۵ توچال مراجعه کرد و از بی‌حال شدن یک کوهنورد ۵۰ ساله در ارتفاعات بالای ایستگاه ۵ خبر داد.

وی ادامه داد: تیم آتش‌نشانی سریعاً خود را به محل حادثه رساند و مشاهده کرد یکی از کوهنوردان کاملاً بی‌حال بر روی زمین افتاده است. تیم امداد و نجات با برانکارد مخصوص این فرد را وارد کمپ کرده و با کمک عوامل انتظامی به ایستگاه اول منتقل کرد و سپس برای اعزام به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس شد. این حادثه در ساعت ۱۵:۱۳ پایان یافت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از اعلام حادثه تصادف خودروی در مسیر شرق به غرب همت بعد از پارک چیتگر خبر داد و گفت: در ساعت ۵۲:۱۹ این حادثه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که سریعاً ۳ ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از مراجعه به محل مشاهده می‌کنند یک دستگاه ۲۰۶ با دو سرنشین به دلیل نامشخص از جاده منحرف شده و وارد شانه خاکی شده و طی مسافتی با سر به یکی از پایه‌های تیر برق فشار قوی برخورد و متوقف شده است همچنین دو سرنشین در داخل خودرو محبوس شده‌اند.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان با رعایت ایمنی لازم دو سرنشین را از خودرو خارج کردند، افزود: متأسفانه سرنشین این خودرو که یک خانم ۳۰ ساله به همراه یک دختر ۷ ساله بود در این حادثه جان خود را از دست دادند. حادثه در ساعت ۱۰:۲۱ برای بررسی تحویل عوامل پلیس راهور شد.

وی درباره حادثه سوم نیز گفت: در ساعت ۵۴:۲۲ آتش‌سوزی در انبار چوب به مساحت ۱۵ هزار مترمربع در ابتدای چهاردانگه اعلام شد که به دلیل اینکه خارج از حوزه استحفاظی ما بود تنها به عنوان نیروهای کمکی چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه دستگاه‌های تنفسی، دو دستگاه فوماتیک و پنج دستگاه تانکر آب به محل حادثه اعزام شد.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانی چهاردانگه و اسلامشهر نیز تجهیزات لازم خود را برای مهار این آتش آورده بودند، تصریح کرد: این انبار که مملو از چوب و پالت چوبی، کارتن و مقوا بود به دلیل نامشخصی آتش گرفته بود و آتش در حال سرایت به تمامی انبار بود. ۳ هزار متر از این انبار آتش گرفته بود که خوشبختانه با تلاش بسیار آتش در ساعت ۴۱:۱ بامداد مهار شد و محل برای اطفای کامل و لکه‌گیری و بررسی، تحویل عوامل آتش‌نشانی چهاردانگه شد.

وی گفت: در این حادثه جوان ۲۵ ساله به علت ترس دچار شوک شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز