خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران:

احداثو تکمیل مدارس در سایت‌های مسکن مهر در اولویت است

کد خبر : ۱۲۱۵۵۷

آموزش و پرورش از اصلیترین ارکان رشد و پیشرفت کشور محسوب می‌شود و استقرار نظام آموزشی کارآمد در کنار مسائل تربیتی نسل جدید نقش مؤثری در توسعه کشور خواهد داشت.

ایلنا: معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت: ساخت و تکمیل مدارس در سایت‌‎های مسکن مهر از راهبردهای دولت در استان است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی، سیدشهاب‌الدین چاوشی در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان تأکید کرد: با توجه به دغدغه‌های ساکنین واحدهای مسکن مهر مبنی براینکه که سایت‌های مسکن مهر اغلب فاقد مدرسه است انتظار جدی این است که متولیان و دستگاه‌ها براساس برنامه‌های مصوب اقدام جدی کنند.

وی تصریح کرد: اعضاء شورای آموزش و پرورش استان باید تلاش کنند از همه ظرفیت‌های موجود در استان در جهت بهبود وضعیت آموزشی و ارتقاء کیفی دانش آموزان و معلمان بهره گیرند.

قائم مقام شورای آموزش و پرورش استان تهران تأکید کرد: بروز خلاقیت‌ها در حوزه آموزشی نیازمند محیط‌های سالم آموزشی است و امیدوارم شاهد شکوفایی هرچه بیشتر اصلیترین رکن ساختاری جامعه که‌‌ همان تعلیم و تربیت است باشیم.

چاوشی افزود: آموزش و پرورش از اصلیترین ارکان رشد و پیشرفت کشور محسوب می‌شود و استقرار نظام آموزشی کارآمد در کنار مسائل تربیتی نسل جدید نقش مؤثری در توسعه کشور خواهد داشت.

وی در پایان از تلاش‌های اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان‌های استان در جهت ارتقاء کیفیت و کاهش افت تحصیلی محسوس دانش آموزشان قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز