خبرگزاری کار ایران

قالیباف از اعضای شورای شهر تذکر کتبی گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۲۱

۱۸ نفر از اعضای شورای شهر تهران در تذکر کتبی به حکم شهردار تهران که در بیستم آبان ماه امسال برای ناصر امانی به عنوان سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران صادر شده است ایراد گرفته‌اند.

ایلنا: قالیباف از اعضای شورای شهر تهران امروز تذکر کتبی دریافت کرد که اعضا در این تذکر خواستار لغو حکم معاون توسعه منابع انسانی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ۱۸ نفر از اعضای شورای شهر تهران در تذکر کتبی به حکم شهردار تهران که در بیستم آبان ماه امسال برای ناصر امانی به عنوان سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران صادر شده است ایراد گرفته‌اند.

در این تذکر کتبی آمده است از آنجایی که طبق صراحت ماده ۵۴ قانون شهرداری و اصلاحات مربوطه هرگونه تغییر در چارت اداری شهرداری و تاسیس معاونت جدید باید ابتدا به تصویب شورای شهر تهران برسد و سپس مراحل بعدی خود را طی کند بدین وسیله درخواست می‌شود به شهردار تهران تذکری داده شود و مانع از این اقدام غیر قانونی و حکم مربوطه نیز لغو شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تقوی معاون شهردار تهران پس از قرائت این تذکر کتبی پشت تریبون شورا رفت و گفت: توضیحات مفصلی در ارتباط با این موضوع روز یکشنبه در جلسه شورا اعلام شد و و پاسخ تذکر کتبی را نیز به صورت کتبی اعلام می‌کنیم.

حکیمی‌پور دیگر عضو شورای شهر تهران نیز با بیان اینکه ما ملاحظات را کاملا درک می‌کنیم تاکید کرد: کسانی که این تذکر را امضا کرده‌اند کاملا به قانون واقف هستند و ما امیدواریم قانون در شهرداری تهران رعایت شود.

احمد مسجد جامعی نیز گفت: تذکر به صورت کتبی است و شهردار نیز مکلف به پاسخ آن است.

محسن سرخو دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در این باره گفت: ما تاکنون چندین تذکر کتبی را به شهردار داده‌ایم اما پاسخی دریافت نکرده‌ایم بی‌شک این تذکر نیز در کنار سایر تذکر‌ها قرار می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز