خبرگزاری کار ایران

از سوی اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی به وزارت کشور مطرح می شود؛

پیشنهاد معافیت گمرگی در واردات خودرو های حمل و نقل همگانی

کد خبر : ۱۲۲۴۷۱

متاسفانه معافیت گمرگی تنها برای حمل و نقل روستایی وجود دارد و برای حمل و نقل شهری این معافیت در قانون لحاظ نشده است / چاره‌ای جز این نداریم که از تیبا در سامانه تاکسیرانی استفاده کنیم.

ایلنا: مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور، گفت: ‌اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور از طریق وزارت کشور پیشنهاد معافیت گمرگی در واردات حمل و نقل همگانی را به دولت ارائه می‌دهد.

«سعید قیصر» در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا‏، درباره ورود تیبا در سامانه تاکسیرانی شهری، اظهار کرد: چاره‌ای جز این نداریم که از تیبا در سامانه تاکسیرانی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خودرویی در داخل نداریم که جایگزین تاکسی‌های فرسوده شود، درباره لغو معافیت گمرگی برای واردات تاکسی با کیفیت، گفت: متاسفانه معافیت گمرگی تنها برای حمل و نقل روستایی وجود دارد و برای حمل و نقل شهری این معافیت در قانون لحاظ نشده است.

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور، از ارائه پیشنهادی به دولت برای لغو این معافیت خبر داد و اظهار کرد: این اتحادیه بعنوان یکی از بازوهای اجرایی وزارت کشور به دولت پیشنهاد خواهد داد برای حمل و نقل درون شهری، صرفا نه برای تاکسی‌، معافیت گمرگی لحاظ شود.

قیصر با بیان اینکه با لحاظ این معافیت و اجرایی شدن آن سراغ خودروهای داخلی با کیفیت پایین نخواهیم رفت، تصریح کرد: بی‌شک با این کار ناوگان حمل و نقل همگانی و تاکسی از کیفیت فنی بالایی برخوردار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز