خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتشنشانی در گفت‌وگو با ایلنا:

برخورد پراید با پایه‌های پل مرگ راننده را رقم زد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۶۳

آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه پراید با دو سرنشین به دلیل نامشخص منحرف و به شدت با پایه‌های سیمانی برخورد کرده است. در این حادثه سرنشین پراید از خودرو به بیرون پرت شده و در بزرگراه افتاده است.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتشنشانی از فوت راننده یک پراید در بامداد امروز خبر داد.

" سید جلال ملکی " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از برخورد یک دستگاه خودرو با پایه‌های پل شمال به جنوب بزرگراه محمدعلی جناح زیر پل شیخ فضل‌الله خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت ۱۳:۱ بامداد رخ داد که بلافاصله بعد از اطلاع‌رسانی سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه پراید با دو سرنشین به دلیل نامشخص منحرف و به شدت با پایه‌های سیمانی برخورد کرده است. در این حادثه سرنشین پراید از خودرو به بیرون پرت شده و در بزرگراه افتاده است.

سخنگوی سازمان آتشنشانی با بیان اینکه راننده پراید به شدت در خودروی خود محبوس شده بود تصریح کرد: آتش‌نشانان با دقت راننده را از خودرو نجات داده اما متأسفانه راننده به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده بود. سرنشین پراید نیز که در کف خیابان افتاده بود تحویل عوامل اورژانس داده شد.

ملکی با بیان اینکه امداد رسانی به حادثه در ساعت ۰۴:۲ دقیقه بامداد پایان یافت گفت: از شهروندان می‌خواهیم حتی برای مسافت‌های کوتاه نیز کمربند ایمنی خود را ببندند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز