خبرگزاری کار ایران

مشاور رئیس سازمان شهرداری ودهیاری‌های کشور درامور حمل و نقل و اتحادیه‌ها منصوب شد

کد خبر : ۱۲۵۴۱۱

طی حکمی مهدی خجسته به سمت مشاور رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در امور حمل و نقل و اتحادیه‌ها منصوب شد.

ایلنا: خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور طی حکمی مهدی خجسته را به سمت مشاور خود در امور حمل و نقل و اتحادیه‌ها منصوب نمود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاریهای کشور، متن حکم مهندس خندان دل در خصوص انتصاب مهدی خجسته به شرح زیر است:

«نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم شما را به سمت مشاور رئیس در امور حمل و نقل و اتحادیه‌ها منصوب می‌نمایم.

امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با ایجاد تعامل و همکاری با مشاورین، معاونین، مدیران و همکاران شاغل در سازمان شهرداری‌ها و دهیاریهای کشور و اتحادیه‌ها و با اتخاذ تدابیر اجرائی و موثر موجبات شکوفائی هر چه بهتر خدمت رسانی به آحاد هموطنان عزیز در اقصی نقاط کشور و نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری» مدظله العالی «و سیاست‌های دولت تدبیر و امید می‌سر گردد.

توفیقات روزافزودن جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسئلت دارد.»

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز