خبرگزاری کار ایران

ترکیدگی لوله آب موجب شد؛

مسدود شدن محدوده سه راه جمهوری تا سه‌راه امیراکرم / حادثه خسارت زیادی دربرداشته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۹۵

مقدار زیادی آب به دلیل ترکیدگی لوله در خیابان جاری شده بود و نشت آب موجب شده بود مغازه‌ها، اطراف دچار آبگرفتگی و خسارت شود. حتی مقدار زیادی آب به ساختمانی با نام آزاد وارد شده بود که این ساختمان دارای سه طبقه زیر زمین است که مملو از پوشاک است.

ایلنا: ترکیدگی لوله آب در محدوده سه راه جمهوری موجب مسدود شدن این خیابان در محدوده سه راه جمهوری تا سه‌راه امیراکرم شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی درباره حادثه ترکیدگی لوله به ایلنا گفت: در ساعت ۱۲:۰۸ دقیقه، حادثه نشت آب در خیابان جمهوری محدوده سه راه امیراکرم اعلام شد که دو ایستگاه آتش نشانی به همراه ۶ دستگاه پمپ آب به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: مقدار زیادی آب به دلیل ترکیدگی لوله در خیابان جاری شده بود و نشت آب موجب شده بود مغازه‌ها، اطراف دچار آبگرفتگی و خسارت شود. حتی مقدار زیادی آب به ساختمانی با نام آزاد وارد شده بود که این ساختمان دارای سه طبقه زیر زمین است که مملو از پوشاک است.

سیدجلال ملکی با بیان اینکه این حادثه خسارت زیادی دربرداشته است از ایمن سازی محل حادثه و خروج آبهای موجود از این پاساژ خبر داد و گفت: هم اکنون آب از این ساختمان و مغازه‌های آسیب دیده تخلیه شده است و عوامل در حال ترمیم این لوله آسیب دیده هستند.

مجید صباحی مدیر روابط عمومی آب و فاضلات منطقه ۵ نیز در باره این حادثه به ایلنا گفت: خوشبختانه به دلیل آگاه یافتن سریع مانع از حوادثناگوار در این ترکیدگی شدیم.

وی ادامه داد: لوله آب این منطقه ۶۰۰ است که دچار شکستگی شده است و پیش بینی ما این است که زیرسازی‌ها مشکل داشته است و به دلیل تردد اتوبس‌ها از این مسیر فشار وارده موجب شده است تا این لوله دچار ترکیدگی شود.

صباحی با بیان اینکه لوله آب ما ۴۰ سال است که بدون مشکل درحال انتقال آب است در پاسخ به اینکه چه کسی مقصر اصلی در زیرسازی این لوله است با توجه به اینکه اخیرا این محدوده به دلیل خط ۳ متروی تهران به طور کامل بازسازی شده است گفت: به دنبال مقصر نیستیم و باید معاونین فنی ما علت اصلی را بیابند.

وی در پاسخ به این پرسش که فاصله میان لوله آب با متروی خط ۳ چقدر است آیا نقشه مورد نیاز را دارید یا نه اظهار کرد: ما نقشه آب را داریم و نقشه تجمیع شده در دست ما نیست. اطلاعات لازم را به مترو داده‌ایم اما به درستی نمی‌دانم پاسخ دقیق این سوال چیست و اینکه حریم لوله به خوبی حفظ شده است یا نه. تنها کاری که توانستیم بکنیم این است که لوله آب منتهی به این محدوده را قطع کرده‌ایم تا بتوانیم این حادثه را به سرانجام برسانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تردد در محدوده سه راه جمهوری تا سه راه امیراکرم برای خودرو‌ها ممنوع شده است و همچنان عوامل در حال تلاش برای حل این مشکل هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز