خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دبیرخانه آتشنشانی کلان‌شهر‌ها به ایلنا خبر داد:

فوت ۴ نفر از اتباع بیگانه در برخورد دو دستگاه خودرو

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۷۲

نیروهای آتشنشانی شهرک صنعتی حسن‌آباد برای رسیدگی به این حادثه به محل اعزام شدند و مشاهده کردند یک خودرو پراید به همراه یک راننده به شدت با یک دستگاه پژو ۴۰۵ برخورد کرده است.

ایلنا: سخنگوی دبیرخانه آتشنشانی کلانشهر‌ها از برخورد دو ستگاه خودرو و فوت ۴ نفر از اتباع بیگانه و زخمی شدن ۷ نفر دیگر، طی روز گذشته خبر داد.

" سید جلال ملکی " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از برخورد دو دستگاه خودرو در مسیر جنوب به شمال اتوبان قم ۵ کیلومتر مانده به فرودگاه امام خمینی خبر داد و اظهار کرد: نیروهای آتشنشانی شهرک صنعتی حسن‌آباد برای رسیدگی به این حادثه به محل اعزام شدند و مشاهده کردند یک خودرو پراید به همراه یک راننده به شدت با یک دستگاه پژو ۴۰۵ برخورد کرده است.

وی ادامه داد: در خودروی پژو به همراه راننده، ۹ نفر از اتباع بیگانه افغانی نیز حضور داشت که تمامی آن‌ها آسیب دیدند.

سخنگوی دبیرخانه آتشنشانی کلان‌شهر‌ها ادامه داد: نیروهای آتشنشانی با ایمن‌سازی، تمامی کسانی که در خودرو‌ها گیر افتاده بودند خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند. در این حادثه ۴ نفر از اتباع بیگانه فوت و ۵ نفر آن‌ها به همراه دو راننده ایرانی آسیب دیدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز