خبرگزاری کار ایران

حقانی خبر داد؛

پیگیری قطع درختان صد ساله باغ معنوی جمشیدیه

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۶۴

اهالی محل که منازلشان در اطراف این باغ معنوی بوده، شاهد این عمل ناخوشایند بوده‌اند و به کمیسیون اصل نود شکایت کرده‌اند.

ایلنا: عضو شورای شهر تهران گفت: قطع درختان صد ساله باغ معنوی جمشیدیه را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از نوید صبح، حقانی در مورد ساخت و ساز در باغ معنوی جمشیدیه گفت: به مرور درختان باغ معنوی منطقه جمشیدیه را خشک کرده و تعدادی از درختان خشک شده را نیز قطع کرده‌اند. بعد از خبری شدن این موضوع از متخلفین خواسته شده که در ازای درختان خشک شده به‌‌ همان تعداد یعنی معادل ۱۲۰۰ درخت باید کاشته شود. و این بیشتر شبیه به شوخی می‌ماند که درختان صد ساله را قطع نموده و به جای آن نهال بکارند. اگر هزار درخت نیز کاشته شود نمی‌تواند جای درختان صد ساله را بگیرد و بعد هم برای ساخت و ساز در این باغ معنوی مجوز صادر کرده‌اند.

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهرتهران افزود: اهالی محل که منازلشان در اطراف این باغ معنوی بوده، شاهد این عمل ناخوشایند بوده‌اند و به کمیسیون اصل نود شکایت کرده‌اند.

وی در پایان گفت: امیدواریم که شهرداری نظرات کار‌شناسی را بپذیرد و با توجه به طرح شدن موضوع در مجلس و کمیسیون اصل نود، پیگیر مطالبات مردم باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز