خبرگزاری کار ایران

استاندر تهران:

تهران نمونه کشوری است و هرکاری در تهران انجام شود در کشور تاثیر می‌گذارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۵۴

تهران نمونه کشوری است و هرکاری چه خوب و چه بد اگر در تهران انجام شود طبیعتا در کشور تاثیر می‌گذارد / اگر در تهران کاری انجام می‌شود توجه به تاثیرات فرهنگی آن مهم است.

ایلنا: اولین جلسه شورای فرهنگ، هنر و رسانه استان تهران با محوریت تعیین اهداف شورا در استانداری تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، اولین جلسه شورای فرهنگ، هنر و رسانه با محوریت تعیین اهداف و وظایف شورا به ریاست استاندار تهران تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور افرادی چون خاموشی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، چاوشی معاون سیاسی اجتماعی استاندار، ایازی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری، حجت الاسلام زائری و شاهمرادی و ضرغامی مدیرکل ارشاد استان تهران و کار‌شناسان حوزه فرهنگ و هنر برگزار شده بود، سید حسین هاشمی ضمن مهم بر شمردن نقش فرهنگ در زندگی مردم و همچنین اهداف متصور برای توسعه استان تهران گفت: تهران نمونه کشوری است و هرکاری چه خوب و چه بد اگر در تهران انجام شود طبیعتا در کشور تاثیر می‌گذارد و در نتیجه من به پیشنهاد دوستان تصمیم گرفتم علی رغم گرفتاریهای متعدد استانداری در حوزه‌های مختلف میزبان این جلسه باشیم.

هاشمی افزود: من سال‌ها در صنعت و اقتصاد تجربه دارم اما همگی می‌دانیم در حوزه فرهنگ ادعایی ندارم در نتیجه می‌خواهم از نظرات کار‌شناسی اهل فن و حاضرین بهره ببرم چرا که اگر در تهران کاری انجام می‌شود توجه به تاثیرات فرهنگی آن مهم است.
وی گفت: امیدوارم دوستان با محوریت و همکاری ارشاد استان بتوانند با ابراز نظرهای کار‌شناسانه سر فصل‌ها و خوراک فکری شورای‌هایی مانند شورای فرهنگ عمومی استان را تامین کنند چرا که در آن شورا‌ها چه به لحاظ کارکرد و چه به لحاظ تعداد افراد امکان طرح گسترده بحث‌ها و اعمال نظرات کار‌شناسانه نیست و باید در جایی مانند اینجا بحث‌ها پخته و در آن جلسات تصمیم گیری شود.

استاندار تهران گفت: این شورا به هیچ وجه موازی‌کاری با دستگاه‌ها و شوراهای دیگر نیست و ابراز نظر کار‌شناسانه همکاران این شورا حتما راه‌گشای مشکلات فرهنگی استان خواهد بود.

همچنین حجت الاسلام خاموشی نیز اشاره کرد: استاندار تهران با توجه به اینکه مسئول ارشد اجرایی استان است و بودجه‌های استانی را بر اساس عملکرد ادارت پرداخت و تایید می‌کنند در نتیجه بهتر است که شاخصهای توسعه فرهنگی استان را تعیین و ابلاغ کنند و این گروه بر اساس آن هم کار‌شناسی کند و هم نظرات خود را در حوزه عملکرد ادارات ابراز کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز