خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران به ایلنا خبر داد؛

نجات دو زن از ساختمان تخریب شده در جردن

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۸۸

ساختمان دو طبقه مسکونی که در مجاورت آن زمین ۲۵۰ متری به عمق ۶ متر گود برداری شده است. بخش اعظم این سا ختمان کاملاً تخریب و بخشی از ساختمان نیز بر روی خودروی پرشیا که در کنار خیابان پارک بود آوار شده است.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، گفت: گودبرداری در خیابان جردن موجب تخریب ساختمان دو طبقه شد.

" سید جلال ملکی " در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا از تخریب ساختمان مسکونی واقع در خیابان جردن خیابان گلستان خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت ۱۴:۸ دقیقه صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان مشاهده کردند، ساختمان دو طبقه مسکونی که در مجاورت آن زمین ۲۵۰ متری به عمق ۶ متر گود برداری شده است. بخش اعظم این ساختمان کاملاً تخریب و بخشی از ساختمان نیز بر روی خودروی پرشیا که در کنار خیابان پارک بود آوار شده است.

سخگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه دو زن جوان در بخشی از این ساختمان که هنوز تخریب نشده بود، حضور داشتند گفت: نیروهای آتش نشانی سریعاً این دو زن را نجات داده و با بررسی محل حادثه و ایمن سازی ساختمان را به مالک و عوامل شهرداری تحویل دادند.

ملکی همچنین تصریح کرد، گود برداری در مرحله اسکلت بود که این حادثه رخ داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز