خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی در گفت و گو با ایلنا:

تداوم کاهش محسوس دمای هوا / ورود سامانه بارشی جدید

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۵۲

فردا جوی آرام در کشور برقرار است اما از اواخر روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی دیگر از بخش غربی کشور در اکثر نقاط کشور شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.

ایلنا: مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی، گفت: دمای هوا در کشور روند کاهشی دارد اما با ورود سامانه بارشی دیگر از روز دوشنبه شاهد ناپایداری هوا خواهیم بود.

احد وظبفه در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه سامانه بارشی که چند روز گذشته موجب بارش باران و برف در کشور شده بود، امروز در مناطق جنوب شرق، شرق و شمال شرق فعالیت خواهد داشت، افزود: ‌ این سامانه امشب از مرزهای شرقی از کشور خارج می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر استان‌های خراسان رضوی و شمالی در مازندران، گلستان نیز بارش برف ادامه خواهد داشت البته شدت بارش‌ها در مقایسه با روزهای گذشته کمتر است.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی، همچنین تصریح کرد: ‌ فردا جوی آرام در کشور برقرار است اما از اواخر روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی دیگر از بخش غربی کشور در اکثر نقاط کشور شاهد بارش باران و برف خواهیم بود.

وظیفه با بیان اینکه امشب دمای هوا در نیمه شرقی کشور کاهش محسوسی خواهد داشت، گفت: ‌ برای کل کشور دمای هوا روند کاهشی خواهد داشت البته در تهران نیز که شب گذشته سردترین شب سال را تجربه کرده است نیز کاهش دما را پیش بینی می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز