خبرگزاری کار ایران

سقوط ۲۰۶ به چاهک آسانسور

کد خبر : ۱۳۳۵۵۶

یک دستگاه پژو ۲۰۶ به عمق ۵ متری چاهک آسانسور سقوط کرده و راننده آن در داخل خودرو گیر افتاده بود / آتش نشانان موفق شدند راننده ۴۰ ساله این خودرو را که در کابین محبوس و دچار آسیب دیدگی شده بود را نجات و تحویل عوامل اورژانس دهند.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از سقوط یک دستگاه خودروی ۲۰۶ به چاهک آسانسور در نازی آباد خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ‌ با بیان این مطلب افزود: ‌ این حادثه ۱۹:۳۶ روز گذشته در نازی آباد خیابان اکبر مشهدی رخ داد بعد از اطلاع دو ایستگاه آتش نشانی به همراه گروه نجات به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: ‌ محل حادثه ساختمان مسکونی بود که برای ورود به پارکینگ این ساختمان به جای رمپ از بالابر استفاده می‌شد راننده به تصور اینکه بالا بر خودروی روی سطح زمین وارد ساختمان می‌شود اما به داخل چاهک بالابر سقوط می‌کند.

سخنگوی سازمان آنش نشانی با بیان اینکه یک دستگاه پژو ۲۰۶ به عمق ۵ متری چاهک آسانسور سقوط کرده بود و راننده آن در داخل خودرو گیر افتاده بود، افزود: آتش نشانان موفق شدند راننده ۴۰ ساله این خودرو را که در کابین محبوس و دچار آسیب دیدگی شده بود را نجات و تحویل عوامل اورژانس دهند.

وی گفت: ‌ آتش‌نشانان پس از آن خودرو را به حالت اولیه بازگردانده‌اند و محل را به مالک تحویل دادند عملیات در ساعت ۲۱:۴۰ پایان یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز