خبرگزاری کار ایران

مرگ یک جوان ۳۲ ساله به دلیل گاز گرفتگی / تخلیه۶۰نفر از یک ساختمان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۵۳

بررسی‌ها نشان داد که به دلیل قدیمی بودن ساختمان و ترکیدگی دودکش موتورخانه، گاز منو اکسید کربن وارد تمامی واحدهای این ساختمان قدیمی شده است.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی از انتشار گاز منواکسید کربن در یک ساختمان قدیمی ۲۰ واحدی خبر داد که در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد.

" سید جلال ملکی " در گفتگو با خبرنگار ایلنا از حادثه گاز گرفتگی در یک ساختمان مسکونی به نشانی ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی خبر داد و اظهار کرد: ساعت هفت و شانزده دقیقه صبح امروز با سامانه ۱۲۵ تماسی گرفته شد و بلافاصله یک ایستگاه آتش نشانی به محل اعزام شد.

وی ادادمه داد: آتش نشان پس از رسیدن به محل، یک ساختمان ۵ طبقه ۲۰ واحدی قدیمی ساز را مشاهده کردند که در طبقه ۵ آن یک واحد ۱۱۰ متری دچار گاز گرفتگی شده است و یک خانم و آقا دچار مصدومیت شدید شده‌اند.

سخنگونی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه در این حادثه، یک مرد ۳۲ ساله به دلیل شدت مصدومیت جان خود را از دست داد تصریح کرد: زن ۶۳ ساله با مشاهده علایم حیاتی به بیمارستان منتقل شد.

ملکی درباره چرایی این حادثه گفت: بررسی‌ها نشان داد که به دلیل قدیمی بودن ساختمان و ترکیدگی دودکش موتورخانه، گاز منو اکسید کربن وارد تمامی واحدهای این ساختمان قدیمی شده است و در تمامی ساختمان، گاز منو اکسید کربن منتشر شده است، آتش نشان بلافاصله تمامی اهالی این ساختمان را که نزدیک ۶۰ نفر بودند را تخلیه و با ایمن سازی محل گاز را تخلیه کردند.

ملکی گفت: در ساعت ۵ و نیم صبح نیز حال یکی از اعضای این ساختمان بهم می‌خورد و بدون دانستن چرایی موضوع وی را به مراکز درمانی منتقل می‌کنند.

وی گفت عملیات در ساعت ۸ و نیم به پایان رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز