خبرگزاری کار ایران

یک عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

دلیل اصرار شهرداری بر کار غیرقانونی را نمی‌دانم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۸۰

شورا به دنبال آن بود که شهرداری تغییرات را با ارائه لایحه‌ای انجام دهد. بدون شک شورا محدودیتی برای مدیریت اجرایی شهر ایجاد نخواهد کرد.

ایلنا: یک عضو شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه هنوز شورا از شهرداری پاسخ صریحی نسبت به تذکر که داده است دریافت نکرده‌ایم گفت: اصرار بر کار غیرقانونی شهرداری تهران را نمی‌دانم.

" غلامرضا انصاری " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به اینکه آیا در ‌‌‌نهایت نسبت به تذکر کتبیتان به ادغام معاونت‌ها رضایت اعضا جلب شد، اظهار کرد: ادغام دو معاونت، جابجایی‌ و تغییر در ساختار بوده و بدون هماهنگی با شورا خلاف قانون است.

وی ادامه داد: قطعا کار شهرداری در این زمینه خلاف بوده است و با توجه به تذکری که ارائه شد نباید شهرداری به خلاف خود ادامه می‌داد. ما به دنبال آن بودیم که شهرداری با ارائه لایحه‌ای این تغییر را انجام دهد. بدون شک شورا محدودیتی برای مدیریت اجرایی شهر ایجاد نخواهد کرد.

انصاری با تاکید براینکه اصرار شهرداری بر این کار غیرقانونی شهرداری را نمی‌دانم، صراحتا اعلام کرد: شورا از این تغییرات قانع نشده‌ و از آنجا که کار خلاف قانون انجام شده، قطعا موضوع قابل پیگیری است. حتی می‌توانیم از طریق قوه قضاییه مسئله را پیگیری کنیم.

این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به اینکه چرا شهرداری این کار خلاف قانون را انجام می‌دهد، اظهار کرد: باید از خود شهرداری این سوال را پرسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز