خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران خبر داد؛

تهیه و تدوین الگوی مدیریت نوسازی بافت‌های فرسوده

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۴۹

با توجه به اهمیت این موضوع و لزوم توجه به نوسازی بافت‌های فرسوده، تهیه و تدوین الگوی مدیریت نوسازی بافت‌های فرسوده توسط سازمان نوسازی شهر تهران از جمله اقدامات در دست انجام این سازمان است.

ایلنا: مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به بازدیدهای می‌دانی از محلات فرسوده سطح شهر تهران، از تهیه و تدوین الگوی مدیریت نوسازی بافت‌های فرسوده خبر داد.

به گزارش ایلنا، " علیرضا جعفری " با اشاره به افزایش بازدیدهای می‌دانی در سطح مناطق و محلات فرسوده، گفت: ضروری است در این راستا برنامه ریزی برای هدایت بودجه مناطق به سمت نوسازی و همچنین ارائه برنامه‌های موضوعی و موضوعی در سطح محلات با قوت بیشتر دنبال شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران افزود: در این راستا و به منظور انجام بازدیدهای می‌دانی از محلات فرسوده، کمیته‌ای متشکل از نمایندگان معاونت‌های شهرسازی و معماری، نوسازی مردمی و مشارکت‌های اجتماعی و برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان با همکاری شهرداران نواحی در مناطق شهر تهران بطور مستمر تشکیل می‌شود.

جعفری با اشاره به تاکید شهردار تهران در حوزه نوسازی تصریح کرد: با توجه به اهمیت این موضوع و لزوم توجه به نوسازی بافت‌های فرسوده، تهیه و تدوین الگوی مدیریت نوسازی بافت‌های فرسوده توسط سازمان نوسازی شهر تهران از جمله اقدامات در دست انجام این سازمان است.

وی در ادامه اظهار کرد: توجه به الگوی مدیریت نوسازی، ارائه برنامه‌های عملیاتی بر مبنای برنامه پنج ساله ارائه شده به شورای اسلامی شهر تهران، ارائه برنامه‌های توسعه محله‌ای، توجه به رویکرد حمایتی از بخش خصوصی، جلب مشارکت شهروندان در حوزه نوسازی و تبدیل سازمان نوسازی به سازمان هماهنگ کننده ظرفیت‌ها و بازیگران فعال در عرصه نوسازی برای انجام مأموریت‌ها از دیگر مباحثمورد اهمیت در این حوزه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز