خبرگزاری کار ایران

یک عضو شورای شهر تهران به ایلنا خبر داد؛

تاکید مقام معظم رهبری بر جلوگیری از ساخت و ساز در ارتفاعات شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۶۱

توصیه مقام معظم رهبری به ما توجه بیشتر به مسائل مالی بود که هشدار دادند تا قبل از اینکه اتفاقی رخ دهد ما پیشگیری کنیم تا در حقیقت ایجاد فساد مالی نشود.

ایلنا: ‌ یک عضو شورای شهر تهران، گفت: براساس تاکید مقام معظم رهبری باید از ساخت و ساز در ارتفاعات شهر تهران جلوگیری شود.

" محمد مهدی تند گویان " در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره دیدار اعضای شورای شهر و شهرداری تهران با مقام معظم رهبری با بیان اینکه این دیدار، دیداری پربار و خوبی بود، اظهار کرد: در این دیدار ضمن تشکر از شورای شهر در دوره سوم و قدردانی از اقدامات انجام شده در شهر تهران از شهرداری، چندین مسئله به عنوان تذکر اعلام شد که حتما باید پیگیری شود.

وی ادامه داد: یکی از تذکرات مقام معظم رهبری توجه بیشتر به موضوعات مالی بود که هشدار دادند تا قبل از اینکه اتفاقی رخ دهد ما پیشگیری کنیم تا در حقیقت ایجاد فساد مالی نشود.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه توجه به معماری و شهرسازی اسلامی شهر تهران از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود، افزود: احساس می‌شود معماری کنونی شهر تهران معماری مناسبی در بخش مدل و نمای ساخت و ساز نیست و نیاز به ساماندهی داد باید این معماری بر اساس معماری اسلامی باشد.

تندگویان با بیان اینکه مسئله باغات موضوعی دیگری بود که رهبری به آن پرداختند، گفت: متاسفانه شاهد آن هستیم که باغات و درختان شهر تهران به منظور برج سازی نابود می شوند. با توجه به اهمیت فضای سبز، رهبری توصیه کردند که نسبت به حفظ فضای سبز دقت بیشتری صورت گیرد و از ساخت و ساز در ارتفاعات شهر تهران جلوگیری شود.

وی با بیان این که تمام تلاش اعضای شورای شهر اجرای منویات مقام معظم رهبری است گفت: بی شک با تذکرات و تاکیدات مجدد برای داشتن شهری بهتر تلاش می کنیم. مسئله ایران زمین و لغو پروانه ساخت آن یکی از این تلاش‌های شورای شهر تهران در راستای منوبات مقام معظم رهبری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز