خبرگزاری کار ایران

انتقاد مختاباد از لغو برنامه فرهنگی در برج میلاد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۶۰

در اروپا و آمریکا هزاران فیلم با بهترین کیفیت ساخته می شود بدون اینکه از دماغ کسی خونی بیاید اما در کشورمان شاهد هستیم برای ساخت یک صحنه ارزشی به دلیل بی احتیاطی چند نفر جان خود را از دست می دهند.

ایلنا: یک عضو شورای شهر تهران نسبت به لغو برنامه فرهنگی در برج میلاد با وجود ارائه مجوز توسط وزارت ارشاد انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مختاباد در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با اشاره به حادثه رخ داده در پشت صحنه یکی از فیلم ها و مرگ چندین نفر، اظهار کرد: در اروپا و آمریکا هزاران فیلم با بهترین کیفیت ساخته می شود بدون اینکه از دماغ کسی خونی بیاید اما در کشورمان شاهد هستیم برای ساخت یک صحنه ارزشی به دلیل بی احتیاطی، چند نفر جان خود را از دست می دهند.

وی همچنین از لغو یک برنامه هنری در برج میلاد انتقاد کرد و گفت: این برنامه فرهنگی که مجوز آن از سوی وزارت ارشاد صادر شده بود درست پنج دقیقه قبل از اجرا به دلایل نامعلوم لغو می شود این کار درستی نیست که تعداد زیادی افراد را از نقاط مختلف بیاوریمو یکباره برنامه را لغو کنیم. وقتی مجوز کاری را صادر می‌شود باید پای این مجوز بایستد و اینکه عنوان شود این برنامه به دستور قضایی کنسل شده است قابل قبول نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران از مسئولین برج میلاد خواست تا توضیحاتی نسبت به لغو این برنامه به شورا ارائه دهد و افزود: این برنامه به دلیل یک دستور از جایی که مشخص نیست کنسل شده است از وزارت ارشاد می خواهیم یا مجوز را صادر نکند یا اینکه مانع از برگزاری این برنامه ها نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز