خبرگزاری کار ایران

در بیانیه‌ای مطرح شد؛

حمایت اعضای شورای شهر تهران از سخنان مقام معظم رهبری

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۸۲

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران بیانه‌ای در خصوص حمایت از صحبت‌های مقام معظم رهبری تهیه و امضا کردند.

ایلنا: ‌ اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران بیانه‌ای در خصوص حمایت از صحبت‌های مقام معظم رهبری تهیه و امضا کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی

با سلام و احترام و تبریک ایام میلاد با سعادت رسول گرامی اسلام حصرت محمد(ص) و تشکر از اینکه اعضاء شورای شهر اسلامی شهر تهران و مدیران شهرداری تهران را به حضور پذیرفته و مثل همیشه با رهنمودهای پیامبر گونه خود در امور مختلف راهگشا بود و روشنگانه راه و سیاستهای اداره شهر را تبیین فرمودید. اعضاء شورای اسلامی شهر تهران برخود لازم واجب می‌داند رهنمودهای حضرتعالی را نصب العین قرار داده و موارد مورد تاکید معظم له را به شرح ذیل در برنامه‌ریزیها و تصمیم گیریها لحاظ نماییم.

۱ - درجهت حفظ و حراست از باغات شهر تهران به عنوان عامل اصلی مقابله با آلودگی هوای تهران و حفظ زیباییهای و فضای سبز اهتمام لازمرا در کلیه امور و تصمیم گیریها به عمل آورد.

۲ - با توجه به تاکیدات حضرتعالی در خصوص نظارت؛ هدایت و رحمانیت از مدیران شهرداری به عنون وظیفه اصلی شورای اسلامی شهر تهران از ریخت و پاشها و بی انضباطی مالی در امور جاری شهرداری جلوگیری نمود مراقبت لازم را برای جلوگیری از اسراف به عمل آوریم.

۳ - در جهت حاکمیت ارزشهای اسلامی و ایرانی در معماری شهر تهران و سیمای شهر اهتمام لازم را به عمل آورد.

۴ - در اماکن فرهنگی و هنری شهر تهران فضای تعمیق دین باوری ودین محوری با به کار گیری نیروهای متخصص و مطلع حوزه دانشگاه توسعه یافته و در جهت تقویت محتوای برنامه های فرهنگی بکوشیم.

۵ - در جهت حفاظنت از جاذبه‌های طبیعی شهر تهران؛ ارتفاعات؛ چشم اندازها و سرمایه های طبیعی اطراف تهران تلاش لازم و برنامه ریزیها را به عمل خواهیم آورد.

۶ - در جهت گسترش تعامل با دولت و مجلس محترم ا قدامات و تلاشهای جدی تر و موثرتری به عمل خواهیم آورد.

۷ - در خصوص رفع مشکلات حمل و نقل شهری متمرکز و برنامه ریزی و سرمایه گذاری لازم و موثر خواهیم نمود.

۸ - بدیهی است کلیه منویات و رهنمودهای حضرتعالی در مراحل محتلف تدوین و تصویب برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران مد نظر بوده و لحاظ خواهد گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز