خبرگزاری کار ایران

معصومه ابتکار به شورای شهر تهران دعوت شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۹۴

ما نباید دست شهرداری تهران را برای کسب درآمد باز کنیم / با وضعیت کنونی شهر هر چقدر دست شهرداری را باز بگذاریم درآمد لازم را بدست می‌آورد بهتر است به شهر اجازه بدهیم تا نفس بکشد.

ایلنا: رئیس شورای شهر تهران از معصومه ابتکار دعوت کرد تا در جلسه آتی شورای شهر حضور یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجدجامعی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران در راستای برقرار تعامل بیشتر میان مدیریت شهری با دولت، اظهار کرد: از وزیر نیرو به دلیل ارسال برنامه پنج ساله به شورای شهر تشکر می‌کنیم و امیدواریم وزارت راه و شهرسازی و سازمان حفاظت از محیط زیست نیز برنامه خود را ارائه دهند.

وی ادامه داد: در همین راستا از معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست دعوت می‌شود تا در جلسه اتی شورا حضور یابد و نسبت به عملکرد فضای سبز شهر تهران و برنامه اتی ارائه گزارش دهد.

رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: مساله مهم در ارتباط میان دولت و شهرداری تهران این است که تعامل دوسویه باشد.

مسجدجامعی همچنین با بیان اینکه ما نباید شهرداری تهران را برای کسب درآمد باز کنیم، ادامه داد: با وضعیت کنونی شهر تهران هر چقدر دست شهرداری را باز بگذاریم درآمد لازم را بدست می‌آورد بهتر است به شهر اجازه بدهیم تا نفس بکشد.

وی تاکید کرد: پروژه ایران زمین و باغ معنوی اگه متوقف نمی‌شد برای شهرداری درآمد بود اما نگاه ما چیز دیگری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز