خبرگزاری کار ایران

دواطلب شدن اعضای‌ شورای شهر برای کمیته ملی المپیک بلامانع است

کد خبر : ۱۳۷۰۰۷

نخستین جلسه مشترک میان نمایندگان مجلس و شورای شهر برگزار شد / قرار است کارگروه مشترکی میان شورا و مجلس تشکیل شود.

ایلنا: ‌ رئیس شورای شهر تهران با توجه به استعلام از مجلس مبنی بر کاندیداتوری اعضای شورای شهر برای کمیته‌های المپیک، گفت: ‌ دواطلب شدن اعضای‌شورای شهر برای کمیته ملی المپیک و فدارسیون‌های ورزشی بلامانع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا احمد مسجد جامعی در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران ضمن تشکر از مجلس به منظور تشکیل نخستین جلسه مشترک میان نمایندگان مجلس و شورای شهر، تصریح کرد: قرار است کارگروه مشترکی میان شورا و مجلس تشکیل شود.

وی ادامه داد: نماینده این کارگروه در شورا شجاع پوریان و در مجلس حسین طلا است و امیدواریم با پیگیری های لازم مشکلات شهر تهران حل و فصل شود.

وی همچنین درباره پیگیری استعلام موضوع عضویت اعضای شورای شهر برای کمیته ملی المپیک از مجلس نیز گفت: به لحاظ قانونی این موضوع بررسی شد و براساس پاسخ استعلام مجلس داوطلبان اعضای شورای شهر در انتخابات فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک می‌توانند، کاندید شوند و این مسئله بلامانع است.

رئیس شورای شهر تهران همچنین تصریح کرد: گله مندی من از مدیریت میانی ورزشی دارم که در یک برنامه زنده اعلام کردند اعضای شورای شهر قانون را نمی‌دانند.

همچنین عباس جدیدی با بیان این جمله که تفسیر قانون تنها توسط مجلس شورای اسلامی صورت می‌گیرد، گفت: بر اساس قانون حضور اعضای شورای شهر در انتخابات فدراسیون‌ها و کمیته ملی المپیک بلامانع است.

وی تاکید کرد: سازمان بازرسی فقط می‌تواند در خصوص تخلفات ورود پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز