خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت و گو با ایلنا:

حریق در تولیدی پوشاک موجب مرگ ۲ تن شد

کد خبر : ۱۳۷۹۱۱

هنگام حضور آتش نشانان در محل دو زن که از کارگران این واحد تولیدی بودند از پنجره آویزان شده و قصد پرتاب خود به پایین را داشتند / در این حادثه ۲۵ نفر در میان شعله‌های آتش گرفتار شده بودند.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، گفت: آتش سوزی در یک کارگاه تولیدی واقع در خیابان جمهوری موجب مرگ دو تن شد.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه در ساعت ۲۳:۱۱ امروز حادثه حریق در یک ساختمان پنج طبقه تجاری - اداری به نشانی خیابان جمهوری، تقاطع ابوریحان اطلاع داده شد که آتش نشانی با مراجعه به محل حادثه مشاهده شد که حریق در طبقه پنجم این ساختمان که یک کارگاه تولید پوشاک و انبارست، اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه هنگام حضور آتش نشانان در محل دو زن که از کارگران این واحد تولیدی بودند از پنجره آویزان شده و قصد پرتاب خود به پایین را داشتند، اعلام کرد: متاسفانه با وجود هشدار‌ها و درخواست آتش نشانان این افراد خود را به پایین پرتاب کردند و جان خود را از دست دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران همچنین تصریح کرد: در این حادثه ۲۵ نفر در میان شعله‌های آتش گرفتار شده بودند آتش نشانان هشت تن را از طریق نرده بام نجات داده و ۱۵ تن دیگر نیز از راه پله‌ها خارج کردند.

ملکی با اشاره به اینکه سه تن از آتش نشانان در این حادثه دچار مصدومیت شدند که به مراکز درمانی انتقال یافتند، گفت: شعله‌های آتش نیم ساعت پس از وقوع حادثه به طور کامل مهار و اطفا شد و عملیات لکه گیری را انجام شده است.

وی افزود: عوامل آتش نشانی در حال بررسی علت وقوع این حادثه هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز