خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی؛

" تهران " ۷ درجه بالای صفر / گستره «بارش» ‌ها نوار شرقی را در بر می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۹۱۲

امروز شدت بارش‌ها در استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان خواهد بود که سبب آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی این استان‌ها خواهد شد و امروز دریای عمان و تنگه هرمز مواج خواهند بود.

ایلنا: امروز علاوه بر نواحی مرکز و جنوب کشور دامنه‌های بارش به جنوب شرق و شرق و با شدت کمتر به شمال شرق کشیده می‌شود و فردا بارش‌ها محدود به نوار شرقی و جنوب شرق و دریای عمان می‌شود.

به گزارش ایلنا از سازمان هوا‌شناسی کشور، امروز «یکشنبه ۲۹ دی ماه ۹۲» علاوه بر نواحی مرکز و جنوب کشور دامنه‌های بارش به جنوب شرق و شرق و با شدت کمتر به شمال شرق کشیده می‌شود و فردا بارش‌ها محدود به نوار شرقی و جنوب شرق و دریای عمان می‌شود و همچنین سامانه بارشی بتدریج از بعدازظهر همین روز از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود.

بر اساس این گزارش، امروز شدت بارش‌ها در استان‌های هرمزگان و سیستان و بلوچستان خواهد بود که سبب آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی این استان‌ها خواهد شد و امروز دریای عمان و تنگه هرمز مواج خواهند بود.

به گزارش ایلنا، وضعیت آب و هوای استان «تهران» امروز، نیمه ابری، در پاره‌ای نقاط مه صبحگاهی، بتدریج کاهش ابر و شهر تهران غبار آلود پیش بینی می‌شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به ۱۰ درجه و در کمترین حالت به ۰ درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر۷ درجه بالای صفر است که نسبت به روز‌های گذشته گرم‌تر شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز