خبرگزاری کار ایران

تقدیر هیئت ژاپنی از توان امدادی هلال احمر در زلزله آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۷۹

دبیر اول سفارت ژاپن امکانات و تجهیزات هلال احمر ایران را برای مواجهه با حوادثبسیار مناسب دانست و توان بالای امدادی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را قابل تحسین دانست.

ایلنا: هیئت ژاپنی با حضور در مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی ضمن بازدید از روند ساخت مدرسه، توان بالای امدادی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با حوادثرا تحسین برانگیز دانستند.

به گزارش ایلنا، دبیر اول سفارت ژاپن و هیئت همراه بعد از بازدید از محل ساخت مدرسه ۹ کلاسه با مشارکت کشور ژاپن در روستای دایلار اهر، با حضور در جمعیت هلال احمر این استان در جلسه مدیران هلال احمر شرکت کرد.

توموحیرو ناکاگاکی با اشاره به وقوع زلزله آذربایجان شرقی در مردادماه سال ۹۱ و پوشش مناسب امدادی این حادثه از سوی هلال احمر ایران، گفت: هلال احمر ایران در سطح بالایی از توان امدادی قرار دارد.

وی همچنین امکانات و تجهیزات هلال احمر ایران را برای مواجهه با حوادثبسیار مناسب دانست و توان بالای امدادی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را قابل تحسین دانست.

محمود خیراندیش قائم مقام جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار از کمکهای بشردوستانه و حسن نیت دولت و ملت ژاپن در زلزله ارسباران تقدیر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز