خبرگزاری کار ایران

یک عضو شورای شهر تهران:

هرچه سریعتر تحریم دارو و سوخت برداشته شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۴۱۶

در شرایط کنونی باید تحریم‌های دارو و سوخت برداشته شود. از این رو از آقای ظریف می‌خواهم تا نسبت به لغو این تحریم‌ها تلاش جدی کند.

ایلنا: عضو شورای شهر از وزیر امورخارجه خواست هرچه سریعتر نسبت به لغو تحریم دارو و سوخت اقدام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ فاطمه دانشور در جلسه علنی امروز(۱ بهمن) با بیان اینکه به عنوان مادر فرزندان دوقلوی یکسال و هشت ماهه امروز می‌خواهم موضوعی را بگویم، اظهار کرد: فرزندان من هفته گذشته به دلیل آلودگی هوا تعادلی برای راه رفتن نداشتند و وقتی آنها را به بیمارستان منتقل کردم بستری شده و هنوز نیز در بیمارستان هستند.

وی با بیان اینکه هرچه سریعتر باید موضوع آلودگی هوا حل شود، افزود: خروج خودروهای فرسوده یکی از این راهها است اما سئوال اینجاست که این آلودگی هوا در ده سال آینده بر سلامت کودکان چه تاثیری خواهد گذاشت؟

این عضو شورای شهر با بیان اینکه آلودگی هوا به صورت جدی باید پیگیری شود، گفت: من احساس می‌کنم در شرایط کنونی باید تحریم‌های دارو و سوخت برداشته شود. از این رو از آقای ظریف(وزیر امور خارجه) می‌خواهم تا نسبت به لغو این تحریم‌ها تلاش جدی کند.

این عضو شورای شهر افزود: موضوع آلودگی هوا موضوعی است که باید در میان و بلندمدت حل و فصل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز