خبرگزاری کار ایران

به دستور رئیس شورای شهر انجام می‌شود؛

تشکیل کمیته تحقیق و تفحص برای آتش سوزی جمهوری

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۵۴۳

محسن سرخو خواستار استعفای شهردار تهران شد و احمد مسجدجامعی با اشاره به صحبت‌های رئیس سازمان آتش نشانی مبنی بر اینکه این سازمان از نظر تجهیزات مشکلی ندارد اعلام کرد که مردم از ما انتظار دارند که امنیت آنها را تأمین کنند.

ایلنا: به دستور رئیس شورای شهر، کمیته تحقیق و تفحصی همراه با مستندات موجود برای بررسی چرایی مرگ دو زن کارگر در حادثه آتش سوزی خیابان جمهوری تشکیل می شود. نتیجه این کمیته در جلسه علنی هفته آینده اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه علنی امروز اعضای شورای شهر نسبت به اتفاق رخ داده در حادثه آتش سوزی در خیابان جمهوری واکنش تندی را نشان دادند.

هر کدام از اعضا واکنشی نسبت به این موضوع داشتند.

ابوالفضل قناعتی در این باره با بیان اینکه در زمان حادثه در صحنه حضور داشتم و با دوربین موبایلم تصاویری را گرفتم تصریح کرد: حلاوت و شیرینی ملاقات با مقام معظم رهبری با این حادثه تلخ شد.

وی ادامه داد: خواستار بررسی و تحقیق و تفحص درباره چرایی این حادثه هستم تا مشخص شود چرا باید در یک حادثه ای همچون حادثه جمهوری دونفر باید جان خود را از دست بدهند.

احمد مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران نیز از پرویز سروری خواست تا در کمیسیون مربوطه موضوع به سرعت پیگیری شود تا مشخص شود که چرا این اتفاق رخ داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این جلسه محسن سرخو خواستار استعفای شهردار تهران شد و احمد مسجدجامعی با اشاره به صحبت های رئیس سازمان آتش نشانی مبنی بر اینکه این سازمان از نظر تجهیزات مشکلی ندارد اعلام کرد که مردم از ما انتظار دارند که امنیت آنها را تأمین کنند.

براین اساس، قرار شد کمیته تحقیق و تفحص برای بررسی حادثه جمهوری و مرگ دو کارگر زن تشکیل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز