خبرگزاری کار ایران

بازدید معاونین و مدیران سازمان بازرسی شهرداری تهران از خطوط مترو

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۰۸

خط ۳ مترو تهران، تاکنون در دو مرحله، بخش میانی به طول ۷ کیلومتر بهره‌برداری و بخش جنوبی به طول ۱۲ کیلومتر در شرف راه اندازی رسمی است که مابقی آن در فاز نیمه شمالی در دست ساخت در حدفاصل ایستگاه مصلی تا میدان قائم تا پایان سال کاری آینده به اتمام خواهد رسید.

ایلنا: معاونین و مدیران سازمان بازرسی شهرداری تهران به همراه مدیر بازرسی شرکت مترو از پروژه‌های در دست ساخت این شرکت بازدید کردند.

به گزارش ایلنا، در بازدید روز سه شنبه، شهیری پارسا، معاون حمل و نقل ترافیک سازمان بازرسی شهرداری تهران با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی و حجم فعالیت‌های گسترده در خطوط در دست ساخت این شرکت، گفت: این نظارت دوره‌ای در راستای ماموریت‌های این سازمان برای بازدید کارگاهی از پروژه‌های در حال اجرا و عمرانی مترو صورت می‌گیرد.

در این بازدید که در نیمه شمالی خط ۳ و ایستگاه‌های در دست ساخت این بخش متمرکز بود، منیری مدیر بازرسی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه گزارشی از فعالیت‌های حوزه تحت مدیریت خود ارائه کرد.

همچنین عظیم عراقی مجری نیمه شمالی خط ۳ مترو با اشاره به اینکه امروز اولویت شرکت مترو، ساخت نیمه شمالی خط سه است گفت: خوشبختانه امروز روحیه کار جهادی در این شرکت حاکم است و کار‌ها به خوبی در حال پیشرفت است.

خط ۳ مترو تهران به طول ۳۷ کیلومتر به عنوان طولانی‌ترین خط مترو خاورمیانه، جنوبی‌ترین نقطه شهر(بزرگراه آزادگان) را به شمال شرقی تهران(میدان قائم) متصل می‌کند و تاکنون در دو مرحله، بخش میانی به طول ۷ کیلومتر بهره برداری و بخش جنوبی به طول ۱۲ کیلومتر در شرف راه اندازی رسمی است که مابقی آن در فاز نیمه شمالی در دست ساخت در حدفاصل ایستگاه مصلی تا میدان قائم تا پایان سال کاری آینده به اتمام خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز