خبرگزاری کار ایران

در جلسه علنی امروز شورای شهر مطرح شد؛

تذکر حکیمی‌پور به گودبرداری کنار بوستان پلیس تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۶۲

این پروژه هیچ تابلوی معرفی ندارد و عملا بدون پروانه انجام شده است / نباید به بهانه مقدسات و باورهای مردم چنین کارهایی در شهر تهران انجام شود.

ایلنا: نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در تذکری نسبت به گودبرداری کنار بوستان پلیس تهران در نزدیکی میدان سرو اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز سه شنبه، ۸ بهمن‌ماه، در در چهل و یکمین جلسه شورای شهر تهران " احمد حکیمی‌پور " اظهار داشت: پروژه گودبرداری کنار بوستان پلیس تهران در منطقه دو تهران انجام شده است و با توجه به تذکری که به شهردار منطقه داده شده و دستور رئیس شورای شهر تهران در دوره سوم مبنی بر اینکه کاربری این پروژه پارک و فضای سبز بوده است، اما هنوز کار متوقف نشده است.

وی با تاکید بر اینکه در هنگام انجام عملیات گودبرداری در این پروژه لوله‌های آب دچار ترکیدگی شده‌ است و بعد بدون اخذ هیچگونه مجوزی محل لوله‌های آب تغییر داده شده است، افزود: این پروژه هیچ تابلوی معرفی ندارد و عملا بدون پروانه انجام شده است.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران ادامه داد: ‌ در مورد این پروژه آقای جدیدی هم پیگیری‌هایی انجام دادند و چندین بار از سوی اعضای شورای شهر تاکید شده است که به هیچ عنوان نباید به پارک کنار این پروژه آسیبی وارد شود.

وی تاکید کرد: نباید به بهانه مقدسات و باورهای مردم چنین کارهایی در شهر تهران انجام شود. شهردار منطقه نسبت به این پروژه ابراز بی‌اطلاعی می‌کند و اهالی محل هم چندین بار طی نامه‌های مختلف اعتراض خود را اعلام کرده‌اند.

حکیمی‌پور اظهار کرد: ‌ تهران به یک شهر بی‌دفاع تبدیل شده که به هر بهانه‌ای به فضاهای عمومی آن تعدی می‌شود. در روز روشن و جلوی دید مردم چنین گودبرداری‌هایی انجام می‌شود و به تذکرات شورای شهر تهران هم هیچ توجهی نمی‌شود.

در ادامه احمد مسجد جامعی، رئیس شورای شهر تهران در خصوص این مسئله گفت: ‌ اینکه شهردار منطقه دو از این منطقه اطلاعی ندارد موضوع عجیبی است که باید پیگیری شود.

وی خطاب به جدیدی، نایب رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شهر تهران گفت: باید این موضوع را پیگیری کنیم و در مورد آن گزارشی به شورای شهر تهران ارائه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز