خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری تهران:

لاله های پایتخت امسال ۲ برابر می شوند

کد خبر : ۱۴۰۶۰۷

این گل های در روزهای پایانی اسفندماه نمای زیبایی را به شهر تهران خواهند داد و روزهای آخر زمستان را برای شهروندان دلپذیرتر می کنند.

ایلنا: معاون خدمات شهری شهرداری تهران از کاشت بیش از ۱۰ میلیون گل لاله در شهر تهران قبل از آغاز سال جدید و نوروز ۹۳ خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجتبی عبداللهی، با بیان این که کاشت گل لاله در شهر تهران به اتمام رسیده است، گفت: امسال نیز همچون ۲ سال گذشته به کاشت پیاز گل لاله در مناطق ۲۲ گانه و ۱۲۳ ناحیه شهر تهران پرداخته ایم. در واقع، امسال برای سومین بار است که این گل ها نمای تهران را زیباتر می کنند.

وی با اشاره به کاشت بیش از ۱۰ میلیون پیاز لاله در شهر تهران افزود: این گل های در روزهای پایانی اسفندماه نمای زیبایی را به شهر تهران خواهند داد و روزهای آخر زمستان را برای شهروندان دلپذیرتر می کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان این که این گل ها در تمامی بوستان ها، میادین و بزرگراه ها کاشته شده اند، تصریح کرد: گل های لاله به صورت فرش گل در تمامی مناطق پهن می شوند و این در حالی است که طراحی گل ها نیز همزمان با کاشت انجام شده است.

عبداللهی با بیان این که قول می دهیم امسال رسیدگی به وضعیت شهر تهران همچون سال گذشته قبل از نوروز به اتمام برسد، ادامه داد: قبل از نوروز ۹۳ شهر تهران به عنوان شهری پر از گل لاله آماده استقبال از سال جدید خواهد شد.

وی با اشاره به این که در سال گذشته ۵ میلیون پیاز لاله در شهر تهران کاشته شد، اظهار کرد: این لاله‌ها در رنگ‌های متنوع و با طراحی خاص کاشته شدند تا در آستانه سال نو شهر حال و هوای شادتری به خود گیرد که در این راستا همانند سال های قبل به منظور بهره‌مندی شهروندان از منظر زیبای شهری و ایجاد طراوت و نشاط، در معابر اصلی و پر رفت و آمد سطح شهر، تعدادی لاله در بزرگراه‌های شهیدزین‌الدین، صیادشیرازی، شهیدباقری، امام‌علی‌(ع) و برخی بوستان‌های مناطق کاشته شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز