خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای عالی فنی شهرداری تهران:

دسترسی عموم کار‌شناسان به اسناد و ضوابط نظام فنی و اجرایی امکان پذیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۳۳

از آنجا که نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران نظامنامه‌ای مختص ساخت و ساز در محیط‌های شهری است، می‌تواند در سایر کلانشهر‌ها و شهرهای بزرگ کشور نیز پیاده سازی و اجرا شود.

ایلنا: تاکنون بیش از ۳۰ ضابطه و دستورالعمل مختلف از نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران تدوین، ابلاغ و اجرایی شده است.

به گزارش ایلنا، دبیر شورای عالی فنی شهرداری تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: از ابتدای سال ۱۳۹۰ که بررسی پیش نویس سند راهبردی نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران در این شورا آغاز شد، فعالیت برای تدوین اسناد و ضوابط متناسب با ماهیت پروژه‌های عمرانی در شهر تهران در دستور کار قرار گرفت و به این ترتیب بیش از ۳۰ ضابطه و دستورالعمل مختلف تدوین، ابلاغ و اجرایی شد.

منصور نویریان با بیان آنکه هم اکنون نزدیک به ۳۰ دستورالعمل و ضابطه دیگر در کار گروه‌های تخصصی و کمیته کار‌شناسی فنی و عمرانی شورای عالی فنی در حال بررسی و تدوین است، از پیشرفت قابل ملاحظه روند ارزیابی و آماده سازی این اسناد خبر داد.

وی همچنین افزود: با تشکیل کمیته‌های کار‌شناسی حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، معماری و شهر سازی و مالی و اداری، امید می‌رود سال آینده شاهد گسترش نظام فنی و اجرایی در حوزه‌های یاد شده نیز باشیم.

نویریان با اشاره به انتشار ضوابط و دستورالعمل‌های نظام فنی و اجرایی در پرتال معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از قابلیت دسترسی عموم کار‌شناسان به مجموعه اسناد تدوین شده خبر داد و گفت: این ضوابط می‌تواند به راحتی مورد استفاده مشاوران، پیمانکاران و تولید کنندگان مصالح ساختمانی قرار گیرد.

به گفته دبیر شورای عالی فنی، از آنجا که نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران نظامنامه‌ای مختص ساخت و ساز در محیط‌های شهری است، می‌تواند در سایر کلانشهر‌ها و شهرهای بزرگ کشور نیز پیاده سازی و اجرا شود.

گفتنی است اسناد و ضوابط تدوین شده نظام فنی و اجرایی شهرداری تهران از اوایل بهمن ماه در پرتال معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به آدرسwww. omrani. tehran. irبارگذاری شده و قابل دسترسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز