خبرگزاری کار ایران

تصویب دو فوریت الزام شهرداری برای اعزام نیروهای امدادی و تجهیزات به استان‌های برف‌گیر

کد خبر : ۱۴۲۷۷۴

شهرداری تهران ۴۰ دستگاه کامیون همراه با تجهیزات و آذوقه به دو استان ارسال کرده است / وظیفه اخلاقی ما در پایتخت این است که در این اقدامات پیشگام باشیم و از این بابت از شهرداری تهران تشکر می‌کنیم.

ایلنا: در جلسه علنی امروز شورای شهر؛ دو فوریت الزام شهرداری تهران به ارسال نیروهای امدادی و تجهیزات موردنیاز برای استان‌های گیلان و مازندران تأیید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن پیرهادی با اشاره به بارش شدید برف در استان‌های مازندران و گیلان اظهار کرد: مشکلات جدی در این استان‌ها بوجود آمده که این مشکلات امروز حادتر شده است.

وی ادامه داد: دولت هنوز کمک قابل توجهی به این موضوع نکرده است اما شهرداری تهران؛ ۴۰ دستگاه کامیون همراه با تجهیزات و آذوقه به دو استان ارسال کرده است.

این عضو شورای شهر تهران افزود: هم اکنون در حال تهیه نامه‌ای به شهرداری تهران هستیم تا در صورت امکان تجهیزات بیشتری را به این دو استان ارسال کند.

احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر نیز در این باره گفت: وظیفه اخلاقی ما در پایتخت این است که در این اقدامات پیشگام باشیم و از این بابت از شهرداری تهران تشکر می‌کنیم.

در این جلسه دو فوریت الزام شهرداری تهران به ارسال نیروهای امدادی و تجهیزات مورد نیاز برای دو استان مازندران و گیلان به تصویب رسید.

در جلسه امروز ۲۸ نفر از اعضای شورا حضور داشتند که تمام آنها به این دو فوریت رأی دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز