خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران به ایلنا خبر داد: ‌

نجات ۵ نفر از آتش‌سوزی / آتش نشانان مانع از پرت شدن مرد ۳۰ ساله شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۰۶

یک مرد سی ساله که در طبقه اول این ساختمان ساکن بود دچار سوختگی شده بود قصد داشت خود را از پنجره طبقه اول به بیرون پرتاب کند که به کمک نیروهای آتش نشانی با نردبان دستی نجات یافت.

ایلنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران، گفت: آتش نشانان موفق شدند ۵ نفر را از حریق در واحد تجاری - مسکونی نجات دهند.

" سید جلال ملکی " در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا از آتش سوزی در یک ساختمان تجاری - مسکونی واقع در خیابان عبدل آباد خیابان شکوفه در ساعت ۰۵:۲۱ دقیقه شب گذشته خبر داد و گفت: پس از اعلام این حادثه ۴ ایستگاه به همراه دو دستگاه نردبان و یک دستگاه تنفس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان مشاهده کردند که آتش در یک ساختمان سه طبقه رخ داده است که طبقه همکف آن انبار و محل نگه داری تعدادی چرخ خیاطی بود، آتش از این طبقه آغاز و به طبقات بالایی سرایت کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران با بیان اینکه یک مرد سی ساله که در طبقه اول این ساختمان ساکن بود دچار سوختگی شده بود، تصریح کرد: این مرد از وحشت حریق قصد داشت خود را از پنجره طبقه اول به بیرون پرتاب کند که به کمک نیروهای آتش نشانی با نردبان دستی نجات یا فت.

ملکی با بیان اینکه سایر نیروهای آتش نشانی ضمن اطفای حریق چهار نفر را از طبقات بالایی نجات دادند، گفت: در این حادثه یک زن سی ساله، پیرمرد ۸۰ساله ناتوان جسمی؛ پسر بچه ۸ ساله و یک کودک هفت ماهه نجات یافتند.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است گفت: عملیات در ساعت ۲۴ به پایان رسید و خسارت وارده نیز زیاد اعلام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز