خبرگزاری کار ایران

برای اولین بار در شهرداری تهران؛

سامانه اطلاع رسانی شهروندی در منطقه ۲۲ راه اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۸۹

ین سامانه از طریق نصب تلویزیونهای مرتبط با شبکه داخلی شهرداری راه اندازی می‌شود و مخاطب حاضر در ساختمان اصلی شهرداری منطقه، نواحی ۴ گانه یا حوزه‌های معاونت، می‌تواند اخبار را بصورت زیر نویس، تصویر یا فیلم روی آن‌ها مشاهده کند.

ایلنا: با راه اندازی سامانه اطلاع رسانی در شهرداری منطقه ۲۲، بزودی شهروندان و مراجعه کنندگان به ساختمان اصلی این منطقه و سایر حوزه‌ها همچنین نواحی ۴ گانه، حین پیگیری امور و درخواستهای خود، می‌توانند در جریان مهم‌ترین اخبار و اطلاعات مربوط به شهرداری قرار بگیرند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، این اقدام بعنوان یک ابتکار برای اولین بار میان شهرداری‌های مناطق ۲۲ گانه صورت می‌گیرد و هدف از آن، انتشار آخرین اخبار مربوط به شهرداری منطقه و اطلاع رسانی در خصوص این اخبار به شهروندانی است که به شهرداری مراجعه کرده‌اند و آن‌ها بزودی این امکان را خواهند داشت تا در جریان اخبار مهم شهرداری منطقه مسکونیشان قرار بگیرند.

حسین مرادی شهردار منطقه در این باره گفت: «این سامانه از طریق نصب تلویزیونهای مرتبط با شبکه داخلی شهرداری راه اندازی می‌شود و مخاطب حاضر در ساختمان اصلی شهرداری منطقه، نواحی ۴ گانه یا حوزه‌های معاونت، می‌تواند اخبار را بصورت زیر نویس، تصویر یا فیلم روی آن‌ها مشاهده کند. تاکنون تلویزیونهای لازم برای برقراری این سامانه اطلاع رسانی در ساختمان شماره یک منطقه نصب شده است.»

به گفته شهردار منطقه ۲۲ این اقدام با تجهیز سایر ساختمانهای زیرمجموعه شهرداری منطقه ۲۲ و ارتباط آن‌ها به شبکه اطلاع رسانی شهروندی، توسعه خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز