خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی در گفت و گو با ایلنا:

آسمان کشور در ۲۲ بهمن ماه صاف است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۹۳

برای تهران نیز آسمان صاف و غبار صبحگاهی پیش بینی می‌شود امروز حداکثر دمای تهران به ۶ درجه بالای صفر رسید و فردا صبح نیز دمای هوا به منفی ۲ درجه زیر صفر خواهد رسید.

ایلنا: کار‌شناس هوا‌شناسی اعلام کرد: برای روز ۲۲ بهمن ماه آسمان در کشور صاف خواهد بود اما از اواخر ساعات پایانی به تدریج در شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و شمال شرق بارش پیش بینی می‌شود.

" فریبا گودرزی " در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه ورود موج بارشی از اواخر وقت امروز در برخی مناطق استان‌های بوشهر، فارس و هرمزگان پیش بینی می‌شود، افزود: این سامانه بارشی فردا در جنوب استان فارس، برخی مناطق استان‌های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان موجب بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف موجب می‌شود.

وی با بیان اینکه در سایر مناطق کشور تا روز دوشنبه آسمانی صاف و آفتابی خواهیم داشت، گفت: افزایش تدریجی دما در سراسر کشور دور از انتظار نیست همچنین از امروز شاهد افزایش آلاینده‌های جوی درشهرهای صنعتی خواهیم بود.

این کار‌شناس هوا‌شناسی با بیان اینکه از اواخر وقت روز سه شنبه ۲۲ بهمن ماه موج جدیدی از نیمه شمالی کشور وارد کشور می‌شود، تصریح کرد: برای روز ۲۲ بهمن ماه آسمان در کشور صاف خواهد بود اما از اواخر ساعات پایانی به تدریج در شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و شمال شرق بارش پیش بینی می‌شود.

گودرزی تاکید کرد: برای تهران نیز آسمان صاف و غبار صبحگاهی پیش بینی می‌شود امروز حداکثر دمای تهران به ۶ درجه بالای صفر رسید و فردا صبح نیز دمای هوا به منفی ۲ درجه زیر صفر خواهد رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز