خبرگزاری کار ایران

آیت الله موحدی کرمانی در جلسه شورای عالی استان:

مهم‌ترین وظیفه شورا‌ها، نظارت است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۳۰

شورا‌ها باید در برنامه‌های اقتصادی، عمرانی، دینی و اجتماعی کشور نظارت داشته باشند. این نظارت به معنی دخالت نیست اما باید براساس قانون اساسی شورا‌ها از درد مردم مطلع شوند و آن‌ها را برطرف کنند.

ایلنا: خطیب موقت نمازجمعه تهران مهم‌ترین وظیفه شورا‌ها را نظارت دانست و گفت اعضای شورا با داشتن ارتباط مستمر و نزدیک با مردم و نظارت بر عملکرد مدیریت شهری باید مشکلات مردم را حل کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت الله موحدی کرمانی خطیب موقت نماز جمعه تهران با حضور در اولین اجلاس عمومی شورای عالی استان ضمن تبریک دهه فجر و اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه تاکید کرد: باید این حضور گسترده مردم را قدر بدانیم.

وی به نقش و دیدگاه شورا‌ها اشاره کرد و خطاب به اعضا گفت: شورا‌ها خدمات ارزنده‌ای به مردم ارائه کردند اعضای شورای عالی استان عصاره شورا‌های شهر‌ها و روستا‌ها هستند.

خطیب موقت جمعه تهران بابیان اینکه وقتی مردم بدانند که نمایندگانشان در شورا‌ها به مشکلات آن‌ها می‌پردازند قوت قلب می‌گیرند تصریح کرد: باید اصول مشورت رعایت شود همانگونه که خداوند رمز پیروزی پیامبر اکرم(ص) را در مشورت معرفی می‌کند از این رو باید جایگاه به مشورت توجه کنیم.

موحدی کرمانی با اشاره به اینکه وظیفه سنگینی بر دوش شورا‌ها گذاشته شده است گفت: شورا‌ها باید در برنامه‌های اقتصادی، عمرانی، دینی و اجتماعی کشور نظارت داشته باشند. این نظارت به معنی دخالت نیست اما باید براساس قانون اساسی شورا‌ها از درد مردم مطلع شوند و آن‌ها را برطرف کنند.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای عالی استان‌ها در جلسه گذشته قسم خوردند اظهار کرد: براساس این قسم‌نامه باید تلاش خود را برای حل مشکل مردم به کار گیرید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز