خبرگزاری کار ایران

آغاز فروش جشنواره نوروزی شهروند؛

گودرزی: حاشیه سود شهروند پایین است / درآمدهای شهروند کاملا شفاف است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۳۵

فروش ویژه شهروند از ابتدای اسفند ماه امسال تا ۱۵ فروردین سال ۹۳ در قالب جشنواره نسیم نوروزی شهروند برای بیش از ۱۰ هزار بارکد کالا با تخفیف ۵ تا ۳۵ درصد آغاز می‌شود.

ایلنا: مدیرعامل شرکت شهروند، گفت: حاشیه سود شهروند پایین است و درآمدهای آن کاملا شفاف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " قدرت‌الله گودرزی " در نشست خبری از فروش ویژه شهروند از ابتدای اسفند ماه امسال تا ۱۵ فروردین سال ۹۳ خبر داد و اظهار کرد: ‌ در جشنواره نسیم نوروزی شهروند، بیش از ۱۰ هزار بارکد کالا مشمول تخفیف ۵ تا ۳۵ درصد می‌شوند که بیشترین تخفیفات کالاهای مورد نیاز شب عید شهروندان از جمله پوشاک، لوازم برقی، قند و شکر، روغن، گوشت، مرغ و غیره است.

وی با بیان اینکه ساعات کار شهروند در جشنواره نوروزی افزایش می‌یابد، نصریح کرد: در نیمه اول اسفند ساعات کار از ۸:۳۰ صبح تا ۱۱ شب خواهد بود و در نیمه دوم نیز تا ۱۲ شب فروشگاه‌ها باز خواهد بود. همچنین پنج فروشگاه بیهقی، بوستان، حکیم، بهاران و بهروز به صورت شبانه‌روزی در این جشنواره خدمات می‌دهند.

مدیرعامل شرکت شهروند همچنین از برگزاری قرعه‌کشی پس از اتمام جشنواره خبر داد و گفت: قرعه‌کشی که بعد از نیمه دوم فروردین سال ۹۳ برگزار می‌شود، در این قرعه کشی به قید قرعه به ۱۵ نفر خوردو و ۱۳۹۳ لوازم خانگی اهدا می‌شود.

گودرزی درباره توزیع سبد کالا در فروشگاههای شهروند نیز افزود: در فروشگاه شهروند بیش از ۳۰۰ هزار سبد کالا در این مدت توزیع شده است مردم از نحوه توزیع سبد کالا در شهروند راضی بودند حتی وزیر رفاه و مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در هنگام بازدید از نحوه توزیع سبد کالا در این فروشگاه‌ها ابراز رضایت کردند اگرچه فروشگاههای شهروند برای مرحله دوم توزیع سبد کالا نیز با دولت همکاری خواهد کرد.

وی از الکترونیکی شدن کارت مشتریان وفادار شهروند خبر داد و افزود: برای تهیه نایلکس‌های پلاستیکی تجریه‌پذیر سالانه ۸ میلیارد تومان اعتبار صرف می‌شود اگرچه در برنامه دوم پنج ساله شهرداری تهران قرار است از کیسه‌های پلاستیکی استفاده شود.

گودرزی با بیان اینکه فروش سکه در فروشگاه شهروند در حال پیگیری است، تاکید کرد: درصدد هستیم تا غرفه فروش طلا در سایر فروشگاه‌ها گسترش دهیم.

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های شهروند با اشاره به کاهش فروش کالاهای خارجی در فروشگاه‌های شهروند گفت: این رقم به ۱۵ درصد رسیده بود که با تلاش ما چند درصدی نیز کاهش پیدا کرده است.

گودرزی از توسعه این فروشگاه‌ها درمناطق ۲۲ گانه خبر داد و گفت: ما در ۸ منطقه شهرداری، فروشگاه شهروند نداریم، این در حالی است که در برخی مناطق ۲ تا ۳ فروشگاه احداثشده است. تلاش می‌کنیم در تمامی مناطق فروشگاه‌ها احداثشود که اولویت ما ورودی جنوبی شهر تهران است.

مدیرعامل شرکت شهروند در پاسخ به پرسشی درباره عدم شفافیت مالی شرکت شهروند، اظهار کرد: شرکت شهروند سهمی از درآمدهای شهرداری ندارد و درآمد‌هایش پس از کسر هزینه‌ها به خزانه واریز می‌شوند که توسط حسابرسان معتمد شورا به دقت بررسی می‌شود بنابراین شفافیت لازم در این بخش وجود دارد. ما اعتباراتی از شهرداری نمی‌گیریم.

گودرزی در مورد شهروند فرمانیه گفت: این فروشگاه به طور موقت تعطیل شده و به زودی در‌‌ همان مکان فروشگاهی بزرگ‌تر با ۶ هزار متر مربع سطح فروش و ۳ پارکینگ احداثمی‌شود. در حال حاضر شهروندان این منطقه از فروشگاههای کاشانک و چیذر خرید می‌کنند.

وی در پایان اعلام کرد: فروش اینترنتی و تلفنی از فروشگاه شهروند تنها یک درصد است و در تلاش هستیم تا در برنامه پنج ساله دوم به ۵ درصد برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز