خبرگزاری کار ایران

یک عضو شورای شهر تهران:

اگر مطالبات پیمانکاران پرداخت نشود فساد اداری به وجود می‌آید

کد خبر : ۱۴۶۸۶۰

باید روسای کمیسیون های شورا در جلسه کمیته تخصیص بودجه شهرداری دعوت شوند / این جلسه امروز تشکیل شده است و از ما دعوتی به عمل نیامده است.

ایلنا: یک عضو شورای شهر تهران، گفت: ‌ اگر مطالبات پیمانکاران پرداخت نشود فساد اداری به وجود می‌آید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " اقبال شاکری " در جلسه علنی امروز با اشاره به این که بودجه و متمم بودجه امسال شهرداری تهران محقق شده است، گفت: متاسفانه شاهد آن هستیم که پیمانکاران شهرداری مطالبتشان را دریافت نکردند.

وی ادامه داد: اگر این مطالبات پرداخت نشود قطعاً فساد اداری به وجود می آید.

همچنین در این جلسه " رحمت الله حافظی " درباره تبصره ۳ بودجه سال ۹۲ که در تاریخ ۱۱ دی ماه امسال اصلاحیه داشت، گفت: بر اساس این تبصره که به شهرداری نیز ابلاغ شده است باید روسای کمیسیون های شورا در جلسه کمیته تخصیص بودجه شهرداری دعوت شوند.

وی ادامه داد: این جلسه امروز تشکیل شده و از ما دعوتی به عمل نیامده است.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با بیان این که این تذکر به شهردار تهران وارد است، گفت: دوستان ما در شهرداری اعلام می کنند که فرمانداری به این مسئله اعتراض داشته است اما آقایان از نظر قانونی فرمانداری پس از تصویب مصوبات شورا تنها دو هفته مهلت دارد.

احمد دنیا مالی نیز رئیس کمیسیون حمل و نقل شورا نیز در این باره گفت: اعضای شورای شهر حق مداخله در نحوه تخصیص و توزیع منابع را ندارد و تنها می‌توانند مکانیسم توزیع را اعلام کنند.

وی تاکید کرد: از شهرداری می خواهیم تا منابع مالی را به خوبی توزیع کنند و ما نیز باید نظارت کامل بر این مسئله داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز