خبرگزاری کار ایران

حکیمی‌پور:

استعفای دنیامالی باید در جلسه علنی امروز بررسی شود

کد خبر : ۱۴۶۸۸۱

قانون به صراحت عنوان کرده که استعفای هر یک از اعضای شورای شهر پس از تقدیم به رئیس شورای شهر باید در اولین جلسه علنی بعدی مورد بررسی قرار بگیرد و ما باید این هفته این کار را انجام دهیم.

ایلنا: نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران، گفت: ‌ با توجه به اینکه دنیامالی استعفای خود را تقدیم رئیس شورای شهر تهران کرده‌ است برابر قانون باید در اولین جلسه علنی شورا این استعفا بررسی می‌شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد حکیمی‌پور در تذکری با اشاره به ماده ۱۱ و ۱۲ آیین‌نامه شورای شهر تهران، گفت: ‌ هر عضوی می‌تواند از شورای شهر تهران استعفا دهد و در صورت موافقت همه اعضا در صحن علنی استعفای عضو مستعفی پذیرفته می‌شود.

وی افزود: یک هفته است که موضوع استعفای آقای دنیامالی در رسانه‌ها مطرح شده که با استعفا از شورای شهر تهران در انتخابات فدراسیون قایقرانی شرکت کردند. بر اساس صحبتی که من با ایشان داشتم تمایل دارند در شورا بمانند. اما باید قانونا استعفای ایشان در صحن علنی مورد بررسی قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: قانون به صراحت عنوان کرده که استعفای هر یک از اعضای شورای شهر پس از تقدیم به رئیس شورای شهر باید در اولین جلسه علنی بعدی مورد بررسی قرار بگیرد و ما باید این هفته این کار را انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز