خبرگزاری کار ایران

انتقاد مختاباد از سیستم سازمان فرهنگی هنری شهرداری؛

اختصاص بودجه در ازای ارائه برنامه عملی / شورا با کسی شوخی ندارد

کد خبر : ۱۴۷۰۹۴

تاکنون هیچ برنامه ای به کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا از سوی مدیر جدید ارائه نشده است و تا برنامه عملی این سازمان ارائه نشود کمیسیون در خصوص بودجه سخت گیری های خودش را خواهد کرد.

ایلنا: یک عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تا سیستم و بافت سازمان فرهنگی هنری شهرداری به همین شکل باشد اوضاع در این سازمان تغییری نمی کند گفت: اگر برنامه های عملی این سازمان اجرایی نشود در خصوص بودجه سخت گیری های لازم را می کنیم.

" عبد الحسین مختاباد " در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه اگر بافت و سیستم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تغییر نکند، اوضاع همیشه همین خواهد بود گفت: این سازمان به صورت هیات امنایی اداره می شود و ده ها نهاد و وزاتخانه از جمله شهرداری تهران فقط باید به آن پول بدهد و آنها نیز کار خودشان را بکند.

وی با بیان این که تاکنون دیداری با رییس جدید سازمان فرهنگی هنری شهرداری نداشته است گفت: تاکنون هیچ برنامه ای به کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا از سوی مدیر جدید ارائه نشده است و تا برنامه عملی این سازمان ارائه نشود کمیسیون در خصوص بودجه سخت گیری های خودش را خواهد کرد.

او با اشاره به انتصاب های جدید سازمان فرهنگی هنری شهرداری گفت: هر مدیری می تواند زیر مجموعه خودش را انتخاب کند و این حق هر مدیری است اما اگر برنامه های این سازمان اجرا نشود باید به افکار عمومی پاسخگو باشند. این دوره شورا شهر کاملا متفاوت است و با کسی شوخی ندارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز