خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی به ایلنا خبر داد:

افزایش محسوس دمای هوا در سواحل شمالی / اینورژن میهمان تهرانی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۸۱

از بعدازظهر امروز برای تهران وزش باد به ویژه برای غرب تهران پیش بینی می‌شود در ارتفاعات تهران نیز افزایش ابر وجود خواهد داشت، همچنین در ۳ روز آینده شاهد وارنگی هوا در صبحگاه خواهیم بود.

ایلنا: کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: برای سواحل شمال و استان اردبیل افزاش محسوس دما بین ۸ تا ۱۰ درجه انتظار می‌رود.

گودرزی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه امروز به دلیل عبور موجی از شمال کشور، بارش باران و برف در سواحل غربی دریای خزر و شمال غرب و شرق انتظار می‌رود، افزود: به همین دلیل شاهد کاهش نسبی دمای هوا در این مناطق خواهیم بود.

وی ادامه داد: برای مناطق شمال شرق و شرق نیز بارش پراکنده باران همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گفته کارشناس سازمان هواشناشی فردا بارش‌های پراکنده باران در جنوب و جنوب شرق همراه با وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی با بیان اینکه روز جمعه برای بیشتر نقاط کشور جوی آرام پیش بینی می‌شود، گفت: برای سواحل شمال و استان اردبیل افزایش محسوس دما بین ۸ تا ۱۰ درجه انتظار می‌رود.

وی درباره هوای تهران نیز، اظهار کرد: از بعدازظهر امروز برای تهران وزش باد به ویژه برای غرب تهران پیش بینی می‌شود. در ارتفاعات تهران نیز افزایش ابر وجود خواهد داشت، همچنین در ۳ روز آینده شاهد پدیده وارونگی هوا در صبحگاه خواهیم بود.

گودرزی اعلام کرد: کمینه دمای هوای تهران برای فردا، ۳ درجه و پیشنیه دمای هوا ۱۳ خواهد بود همچنین برای روز جمعه دمای هوا ۲ و ۱۵ درجه پیش بینی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز