خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان امداد و نجات خبر داد؛

امدادرسانی به سه هزار و ۶۰۰ نفر در استان‌های برفی کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۷۲

امدادگران همچنین ۳۶۲ دستگاه خودرو را که در برف گرفتار شده بودند، رهاسازی کردند / در استان‌های برفی کشور ۳۶۰ نفر نیز اسکان اضطراری داده شده‌اند.

ایلنا: سخنگوی سازمان امداد و نجات گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به سه هزار و ۶۰۰ نفر از مردم ۱۲ استان برفی کشور امدادرسانی کردند.

به گزارش ایلنا، " حسین درخشان " با اعلام این خبر افزود: همچنین در استان‌های برفی کشور ۳۶۰ نفر نیز اسکان اضطراری داده شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه امدادرسانی به گرفتاران برف و کولاک از ۲۷ تا ۲۹ بهمن سال جاری انجام شده است، افزود: این اقدامات در استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، زنجان، فارس، کرمان، کردستان، کرمانشاه، کهکیلویه و بویراحمد، لرستان و همدان و یزد انجام شد.

درخشان با بیان اینکه ۲۵۳ امدادگر در ارتباط با این اقدامات حضور داشته‌اند، به مصدومیت ۲۵ نفر اشاره کرد و گفت: چهار نفر از مصدومان که به درمان بیشتر نیاز داشتند به مراکز درمانی منتقل شدند و ۱۱ نفر نیز به صورت سرپایی تحت مداوا قرار گرفتند.

وی در ادامه با بیان اینکه در این مدت ۶۶ خودروی عملیاتی برای امدادرسانی به کار گرفته شد، تصریح کرد: امدادگران همچنین ۳۶۲ دستگاه خودرو را که در برف گرفتار شده بودند، رهاسازی کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز